مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از افزایش محسوس دمای استان طی امروز خبر داد و گفت: با ورود سامانه ناپایدار، از فردا شاهد بارش برف و باران در نقاط مختلف اردبیل خواهیم بود.

بارش 30 سانتی‌متری برف در اردبیلبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرکل هواشناسی اردبیل علی دولتی‌مهر گفت: طی امروز با وزش بادهای شدید همراه خواهیم شد که منجر به نفوذ سامانه بارشی به استان می‌شود.

وی افزود: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی از شروع ناپایداری‌های جوی طی روزهای آینده خبر می‌دهد، هر چند طی امروز با افزایش محسوس دمای هوای استان همراه خواهیم شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به وزش باد در حدود 80 کیلومتر بر ساعت اشاره کرد و گفت: با تداوم وزش باد، از روز سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان خواهد شد که ابتدا در مناطق جنوبی به ویژه در شهرستان خلخال به صورت باران خواهد بود و به تدریج در سایر مناطق و از اواخر روز سه‌شنبه به دیگر مناطق نیز گسترش خواهد یافت.

دولتی‌مهر بیان کرد: این سامانه از روز سه‌شنبه تا قبل از ظهر چهارشنبه در استان تداوم خواهد داشت که در بیشتر مناطق منجر به بارش برف خواهد شد.

وی بیان کرد: از روز سه‌شنبه بارش برف 30 سانتی‌متری در مناطق کوهستانی و گردنه‌های اسالم و صائین پیش بینی شده و انتظار می‌رود با قطع بارش‌ها شاهد حاکمیت هوای سردی در استان باشیم.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/ی

 

بارش برف در اردبیل

برچسب ها: برف و کولاک ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.