نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی از حضور حماسی مردم استان مرکزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدر دانی کردند.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با انتشار پیام از حضور پر شور و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدر دانی کردند.

در این پیام امده است مردم ولایتمدار و شریف استان مرکزی همگام با ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام، شهدا و رهبری، باردیگر با شور و شعوری وصف ناپذیر یکپارچگی، وحدت، انسجام، حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

در این پیام ضمن ارج نهادن به این حضور پرشکوه، از همه آحاد مردم استان و همچنین از همه مجریان برگزاری راهپیمایی، متولیان نظم و امنیت، اصحاب رسانه و همه عوامل و دست اندرکارانی که بستر لازم و شرایط مناسبی را برای خلق این حماسه عظیم فراهم کردند، سپاسگزاری و از خداوند متعال توفیقات روز افزون را برای این ملت آگاه و انقلابی در تمامی عرصه‌ها مسألت کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وستاد دهه فجر استان مرکزی هم ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این حضور را تجدید میثاق دوباره‌ی مردم با آرمان‌های شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانستند و افزودند:این حضور برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی در طلیعه چهلمین بهار آزادی است.

انتهای پیام / ج

قدر دانی مسئولان استان مرکزی از مردم برایب حضور درراهپیمایی

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.