انیمیشن‌های «چشم انداز خالی» «بین المللی» و «هستی» نامزد بهترین جشنواره بین المللی کره جنوبی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ انیمیشن‌های فیلمساز شیرازی در راه فتح جشنواره کره جنوبیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سید علی اصغر محدث مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: انیمیشن‌های «چشم انداز خالی» «بین المللی» و «هستی» به نویسندگی و کارگردانی علی زارع قنات نوی، نامزد بهترین انیمیشن» جشنواره بین المللی «Seoul Guro International Film Festival» کره جنوبی شدند و شهر سئول فروردین ماه ٩٧ میزبان این آثار خواهد بود.

وی افزود: انیمیشن «چشم انداز خالی» طی دو سال و نیم تهیه شده است و به چشم انتظاری‌های مادری میپردازد که پسرش در جنگ است.
محدث ادامه داد: این فیلم پیش از این توانسته جایزه بهترین انیمیشن جشنواره «UK Monthly Film Festival» انگلستان و «Los Angeles Film Awards» آمریکا، جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره Chania Cartoon& Animation یونان، Sunfilm Festival Tokyo» ژاپن و Asians On Film آمریکا را کسب کند و در بیش از بیست فستیوال بین المللی به عنوان نماینده ایران حضور پیدا کند.

انیمیشن «بین المللی» به داستان حمله‌ای تروریستی به یک کنسرت موسیقی می‌پردازد که گروه کُر با پایداری و اجرایشان تروریست را مجبور به عقب نشینی و تسلیم و تغییر می‌کنند.

همچنین انیمیشن «هستی» با الهام از موسیقی ریچارد اشتراوس ساخته شده است.

وی تاکنون بیش از چهارده فیلم مستند و داستانی و انیمیشن کوتاه و بلند را تهیه و کارگردانی کرده است. او یکی از چهره‌های موفق سینمای ایران به‌شمار می‌آید و آثار وی با استقبال فراوان منتقدان، فستیوال‌ها و بنیاد‌های فرهنگی هنری جهان روبه‌رو شده است. انیمیشن «عروسک چینی بابا» از کار‌های موفق این فیلمساز است.
انتهای پیام/ر

انیمیشن‌های فیلمساز شیرازی نامزد بهترین جشنواره بین المللی کره جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار