معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: رشد تولیدات ناخالص ایران در جهان حائز رتبه اول است و این نشانه خود کفایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ معاون اقتصادی رئیس جمهور در جمع مردم انقلابی دارالعباده یزد گفت: پیام 22بهمن؛ پیام استقامت بر پیمان، وحدت و انسجام است امروز همان شعارهایی گفته می شود که مردم 39 سال پیش با عشق و ایمان در خیابان های ایران سر داده اند مردمان امروز نیز مانند سال های پیش از انقلاب؛ خواهان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هستند.

نهاوندیان افزود: امروز زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ شاد و سرزنده در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته اند و پیام حضورشان این است که پای آرمان ها ی انقلاب و نظام و پیروی از ولایت فقیه با هر رنگ و سلیقه ای ایستاده اند.

وی ادامه داد:همه اقشار جامعه باید پشت سر رهبر انقلاب در جهت تحقق آرمان های انقلاب حرکتی منسجم و به دور از جناح بازی داشته باشند و مردم یزد نیز این مسیر را طی می کنند یزدی ها هنوز نوای شهید محراب آیت الله صدوقی را در گوش دارند هنوز یاد سردار شهید محمد منتظر قائم را در ذهن خود دارند. خدای ما درقرآن کریم به ما وعده داده است که اگر شما بر طریقتان استقامت کنید ما چنان نعمت و رحمت را به شما می دهیم که سیراب شوید.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی درون زایی و ایستادن برپای خود است گفت: دشمنان ایران قصد منزوی کردن کشور را داشتند اما این موضوع برای خودشان اتفاق افتاد و متحدان خود را از دست دادند خوشبختانه ایران امروز در بخش های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و نیز در منطقه غزتی مثال زدنی دارد و امروز پی در پی گام هایی برای افزایش رشد اقتصادی برمی دارد به طوری که رشد تولیدات ناخالص ایران در جهان حائز رتبه اول است.

انتهای خبر/ غ

تجدید میثاق مردم و مسئولان با آرمان های انقلاب اسلامی

 



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.