نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت : اتحاد ملت به محوریت ولی فقیه مانع بازگشت غارت گران بین المللی به کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام و المسلمین ملکوتی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در جمع راهپیمایی کنندگان 22 بهمن تبریز گفت: شعار مردم ایران امروز این است که ای رهبر آگاه و مخلص ، جانمان را ایثار می کنیم تا تو بمانی ایران و اسلام بماند و آتش زنندگان پرچم اسلام را نابود می کنیم.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد : اتحاد ملت به محوریت ولی فقیه مانع بازگشت غارت گران بین المللی به کشور است.

وی افزود: افتخار ما امروز این است که آمریکا از ما ناراضی است و رژیم صهیونیستی احساس نابودی و حقارت می کند.

وی گفت : انقلاب اسلامی ایران ، نمونه بی بدیل دگرگونی سیاسی جهان است که با هیچ یک از انقلابهای معاصر دنیا قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام و المسلمین ملکوتی خاطرنشان کرد : آزادگان جهان امروز همراه با انقلاب ما هستند و جمهوری اسلامی حامی مستضعفان است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان برای شکست دادن انقلاب خاطرنشان کرد : دسته دسته کردن مردم و سیاسیون و بدبین کردن مردم به جمهوری اسلامی توطئه جدید دشمن است و همه باید در برابر این نقشه شوم هوشیار باشند.

در پایان راهپیمایی امروز ، قطعنامه قرائت شد که مورد تایید جمعیت حاضر در مراسم 22 بهمن تبریز قرار گرفت.

در بخشی از این قطعنامه آمده است :
بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از موفقیت های جوانان مومن و متخصص کشور به خصوص در عرصه علم و فناوری و صنایع باز دارنده دفاعی و موشکی اعلام داشته و ضمن حمایت از دستاوردهای ارزشی و معنوی نظام اسلامی، بر تداوم عزم جدی مسئولین کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و تکامل مسیر پرفروغ انقلاب اسلامی تاکید می کنیم.

در ادامه این قطعنامه بیان شده : با تاکید بر لزوم تامین زندگی کریمانه مردم و مقابله با موج نفوذ و رخنه دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای، خاصه از راه تدبیر فضای مجازی ایمن و شبکه اینترنت ملی، از همه دستگاهها به خصوص دولت می‌خواهیم با مسئولیت پذیری برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و پاسخگویی صادقانه به مطالبات برحق مردم، تامین اشتغال و معیشت و رفاه مردم را در اولویت قرار دهند.

این قطعنامه می افزاید : ما مردم ایران امریکای جنایتکار را همچنان دشمن شماره یک خود دانسته و ضمن ابراز خشم و نفرت از بدعهدی های شیطان بزرگ در نقض مفاد توافقنامه هسته‌ای، و محکوم کردن مواضع خصمانه برخی مقامات ارشد اروپایی در همراهی با سیاست های سلطه طلبانه شیطان بزرگ از تمام مسئولین و دست اندرکاران نظام اسلامی می خواهیم تا با اتخاذ مواضع قاطعانه نسبت به استیفای کامل حقوق و منافع ملی و مقابله به مثل موثر با تحریم ها و اقدامات خرابکارانه نظام سلطه و ایادی آن، شجاعانه اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در تبریز

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.