دستیار ارشد فرمانده معظم کل قوا گفت: به فضل الهی جمهوری اسلامی ایران یک وزنه برتر در منطقه غرب آسیا است و برای قدرتمندتر شدن آن در منطقه باید برای توسعه اقتصادی آن تلاش بیشتری کنیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی امروز در جمع راهپیمایان مردم اصفهان با بیان اینکه به فضل الهی، آمریکایی ها در 39 سال گذشته شکست خوردند، گفت: این اواخر نیز دیدیم که برخی از کشورهای عربی، اسرائیل و آمریکا  نتوانستند در منطقه عراق و سوریه موفق شوند.

وی افزود: توطئه جدید آمریکایی ها واسرائیل در منطقه کردستان عراق نیز نتیجه نداد و بار دیگر آنها شکست خوردند و به فضل الهی مانشان دادیم که یک وزنه برتر در منطقه غرب آسیا هستیم.

وی گفت : این راهپیمایی عظیم میلیونی در چند صد نقطه کشور نمایش اقتدار ملی، انسجام سیاسی و تجلی اراده الهی و بلوغ فکری، سیاسی، اجتماعی و غیرت دینی مردم عزیز ایران است.

سرلشکر صفوی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی مردم نسبت به انقلاب وفادار هستند و هرگز بین ملت و حکومت فاصله نیست.

وی  در ادامه با درود بر همه شهیدان به خصوص شهیدان آرمیده در گلستان شهدای اصفهان گفت :  بیش از ۶هزارشهید در گلستان شهدای اصفهان قامت های استواری را به رخ می کشاند .

وی بیان داشت :منحنی امریکا و اسراییل امروز روبه زوال است به عکس منحنی انقلاب روبه بالااست .

وی در ادامه به برنامه های کلان ۵ساله و ۱۰ساله اشاره کرد و افزود: مسئولان دولت های قبلی و فعلی باید پاسخگوی مردم نسبت به سند چشم انداز باشند. 

دستیار ارشد و مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه دولت در حال برنامه ریزی رفع  مشکلات زیست محیطی به خصوص در حوزه شرق استان است افزود: مردم استان اصفهان انتظار دارند بدانند دراین برنامه وضعیت آب،هوا،اشتغال،وخشکسالی خودشان چطوراست که البته حل این هم  زمان می برد.

وی  تاکید کرد : با پشتیبانی از ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی و عمل به دستورات اسلامی وعده الهی در پیروزی این مقاومت حتمی است.

 

انتهای پیام/م

 

دستیار ارشد و مشاور عالی مقام معظم رهبری در جمع راهپیمایان اصفهانی

برچسب ها: 22بهمن ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.