احسان حدادی با به خدمت گرفتن مربی آمریکایی به اجبار می بایستی در کیش یا آمریکا تمرینات خود را ادامه دهد.

//کیش –آمریکا،مسیر پرتابی جدید المپیکی ایران در دو و میدانی!به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مربی آمریکایی احسان حدادی بالاخره با فدراسیون دو و ومیدانی به توافق رسید که البته طبق اطلاع ما از منابع آگاه این توافق مشروط است.

ماجرا از اینجا آغاز شد که حدود نزدیک به چهار ماه پیش بود که احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن از مسئولان فدراسیون دوومیدانی درخواست کرد تا مقدمات حضور یک مربی کارنامه دار را برای او در کشورمان فراهم کنند تا با خیالی آسوده تمریناتش را برای حضور در رقابت های پیش رو زیر نظر یک مربی پیگیری کند.

در نهایت از میان گزینه های مختلفی چون "ولفگن اشمیت"،"جان گودینا" و "مک ویلکینز" که مطرح شد حدادی پس از سفر به آمریکا با مک به توافقات نهایی دست یافت و قرار بر این شد تا این مربی که 2مدال المپیک را در کارنامه دارد تا بازی های آسیایی جاکارتا هدایت نایب قهرمان المپیک را بر عهده بگیرد.

پس از 3ماه سرانجام این مربی آمریکایی حدود 3هفته پیش (4بهمن ) برای پیگیری تمرینات حدادی راهی کیش شد تا در آنجا مراحل آماده سازی نایب قهرمان المپیک لندن و ثمری قهرمان پرتاب وزنه بازی های آسیایی را تا شروع زمان رقابت های آسیایی جاکارتا را بر عهده بگیرد.

این در حالی است که در اتفاقی عجیب او حاضر نشد به تهران بیاید و ترجیح داد در جزیره کیش بماند تا مسئولان فدراسیون برای نهایی کردن امضای قرارداد با این مربی راهی کیش شوند که در نهایت قرارداد این مربی صاحب نام دنیا تا بازی های آسیایی جاکارتا به امضاء رسید.

البته با توجه به اینکه این مربی رودادید ندارد و نمی تواند به تهران بیاید به همین منظور مجید کیهانی برای دیدار با حدادی و هم امضای قرارداد رسمی مک ویلیکنز به جزیره کیش رفت تا با این مربی مذاکرات نهایی را در این راستا انجام دهد و هم قراردادش را رسمی کند.در هر صورت چنانچه باز هم مک به ایران سفر کند به دلیل نداشتن روادید نمی تواند به تهران بیاید و در همان جزیره کیش تمرینات حدادی و ثمری را بر عهده خواهد گرفت.

اینکه رئیس فدراسیون دو و میدانی ایران برای عقد قرارداد با مربی آمریکایی قبول می کند که به کیش سفر کند نشان از تعهد او به قهرمانان المپیکی دارد اما باور کنید این روش در هیچ جای دنیا باب نیست و مربی آمریکایی می باییستی با حضور در تهران و در فدراسیون دو و میدانی قرارداد خود را امضا می کرد.

اصرار بر قرارداد با فردی آمریکایی که البته زحمت سفر به هیچ نقطه ای از ایران را متحمل نخواهد شد و فقط در جزیره کیش و آمریکا تمرینات احسان حدادی را دنبال می کند وجهه مناسبی برای ورزش ایران ندارد.

اگر مربی آمریکایی مشکل روادید دارد،باید از سوی فدراسیون دو و میدانی حل می شد اما اینکه او نخواهد به ایران سفر کند و جزیره کیش را هم به این دلیل که منطقه آزاد محسوب می شود،انتخاب کند موضوع دیگری است که به اعتقاد ما جای بحث دارد.

اعتبار ورزش ایران در جهان برای همه شناخته شده است و به دلیل ادعا هایی برخی کشور های عربی مبنی بر نا امنی در ایران و حساسیتی که در منطقه وجود دارد بهتر بود این مربی به تهران بیاید و در فدراسیون دو و میدانی قرارداد خود را با احسان حدادی امضا می کرد و محل تمرینات و حضور این مربی را ما باید تعیین می کردیم.

به هر حال امیدواریم مسیر پرتابی فدراسیون دو و میدانی با احسان حدادی از کیش به آمریکا و بالعکس در نهایت منجر به موفقیت المپیکی ها شود.


انتهای پیام/

فدراسیون دو و میدانی با مک ویلکینز قرارداد بست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار