رئیس‌جمهور آمریکا که خود از حامیان حمل سلاح است، کشته شدن دو افسر پلیس اوهایو را که هدف تیراندازی یک فرد مسلح قرار گرفته بودند، تسلیت گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا کشته شدن 2 افسر پلیس اوهایو را که روز گذشته (شنبه) هدف تیراندازی یک فرد مسلح قرار گرفته بودند، تسلیت گفت.

رئیس جمهور آمریکا در حساب توییتر خود نوشت: کشته شدن دو افسر پلیس را تسلیت می گویم و با خانواده این قربانیان و همه ساکنان آن منطقه ابراز همدردی می کنم.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دو افسر پلیس آمریکا که در پی دریافت گزارش خشونت خانگی در اوهایو به محل اعزام شده بودند، هدف تیراندازی قرار گرفتند. بنابر اعلام پلیس، این دو نفر به محض رسیدن به محل حادثه هدف گلوله قرار گرفتند. یکی از افسران پلیس در محل حادثه کشته شد و افسر دیگر هم در بیمارستان جان خود را از دست داد. فرد مسلح در محل زخمی شد و هم اکنون در بازداشت به سر می برد.

به دلیل آزادی حمل اسلحه در آمریکا، خشونت های مسلحانه در این کشور به طور بی سابقه ای افزایش یافته است. با وجود وقوع تیراندازی های مکرر در آمریکا از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ، وی همچنان یکی از حامیان قانون حمل سلاح است. ترامپ پیشتر در یک مصاحبه گفته بود: خب ما قوانینی برای حمل سلاح داریم؛ اما آدم های مریض هم وجود دارند. مردم آمریکا نیاز دارند برای حفظ امنیت اجازه خرید سلاح را داشته باشند!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
اگه راست ميگه چرا خودش پليس نميشه و بره عمليات ضد قاچاقچيا ؟
آخرین اخبار