دبیراجرایی برگزاری نخستین دوره رقابت‌های ملی طراحی منظر و فضای سبز زاهدان گفت: انجمن علمی دانشجویی مهندسی فضای سبز دانشگاه سیستان و بلوچستان باهمکاری وزارت علوم این دوره از رقابت‌ها را ۲۵ تا ۲۷ بهمن ماه برگزار می‌کند.

نازنین مالکی  دبیراجرایی برگزاری نخستین دوره رقابت‌های ملی طراحی منظر و فضای سبز زاهدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: اتحادیه کشوری علوم باغبانی، مهندسی فضای سبز و گیاهان دارویی، شهرداری زاهدان، انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران ISLP و اساتید مجرب حرفه‌ای در برگزاری این رقابت‌ها که با محوریت طراحی منظر‌های شهری زاهدان برگزار می‌شود مشارکت دارند.

وی ایجاد انگیزه و رغبت در میان دانشجویان، گسـترش ارتبـاط سـازنده بین نهاد‌های اجرایی و دانشجویی و کمک به گسترش اشتغالزایی در زمینه طراحی فضا‌های سـبز و بکارگیری آثار خلاقانه دانشجویان در محیط‌های شهری را از اهداف این رویداد ملی ذکر کرد.

وی افزود: ایده پردازی و ارائه طرح نهایی در قالب نقشه‌های قابل اجرا برای یکی از مناطق شهر زاهدان که با نیاز‌های رقابت مطابقت داشته باشد از محور‌های این دور از رقابت‌های دانشجویی است.

دبیراجرایی برگزاری نخستین دوره رقابت‌های ملی طراحی منظر و فضای سبز زاهدان گفت: این دوره از رقابت‌ها ویژه تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تمامی گرایش‌ها رشـته مهندسـی فضـای سـبز، مهندسـی طراحـی محیـط زیسـت، مهندسـی معمـاری و مهندسـی شهرسـازی سراسـر کشـور است.

مالکی افزود: نحوه ارائه کار در این دوره از رقابت‌ها می‌تواند با استفاده از دست و کامپیوتر باشد که اعضای یک تیم هم می‌توانند از چند دانشگاه و در قالب یک تیم واحد باشند.

وی اضافه کرد: علاوه بر تجلیل از برگزیدگان به تمامی شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌ها گواهینامه معتبر اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ع

اولین دوره رقابت‌های ملی طراحی منظر و فضای سبزدانشجویی درزاهدان 

برچسب ها: وزارت علوم ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار