نماینده، ولی فقیه و استاندار لرستان؛ مردم را به حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در بیانیه مشترک حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی و سید موسی خادمی آمده است، دورود خدا بر فجرآفرینانی که انقلاب اسلامی را در عصر رقابت سلطه گری دول شرق و غرب به رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تثبیت کردند، و عزت و کرامت انسانی را با جمهوری اسلامی رقم زدند.

درادامه بیانیه امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان آمده است: خدا را شکرگذاریم بر نعمت ولایت و بصیرت امت که ریشه در پیوند عمیق ملت با ولایت دارند.

خدا را شکر که با وجود ناملایمت‌های داخلی و خارجی از قبیل: کودتا، ترور و تحریم؛ ملت با عزمی راسخ که حاصل خون شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری بوده اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی را به دنیا نشان داده است.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: انسجام، وحدت و یکپارچگی ملت و مسئولان حافظ نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و دهه فجر یادآور ایثارگری‌ها و بصیرت افزایی هاست.

در بخش پایانی پیام مشترک نماینده، ولی فقیه واستاندار آمده است: با تبریک این ایام خجسته و فرارسیدن چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اینجانبان ضمن دعوت از عموم هم استانی‌های عزیز و غیرتمند حضور شورانگیز شما مردم غیور لرستان را که هم گام با موج خروشان اقیانوس عزت خواهی و استکبار ستیزان ایران اسلامی است ارج می‌نهیم و با میثاق دوباره‌ی خود با امام، شهدا ورهبری، دنیا را مبهوت عظمت بصیرت وآگاهی خود خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

دعوت از مردم لرستان برای حضور در راهپیمایی

برچسب ها: دهه فجر ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.