۲۲ بهمن تماشایی خواهد بود

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند تا اعتقاد و حمایت خود از این روز بزرگ و تاریخی را حتی سال‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ پیرزوی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ پیام آور بزرگی در نیمه دوم قرن بیستم بود و هر سال در روز ۲۲ بهمن، مردم کشورمان برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبری در راهپیمایی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند تا اعتقاد و حمایت خود از این روز بزرگ و تاریخی را حتی سال‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کنند.

در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن  به میان مردم رفتیم تا نظر آنان را در خصوص حضور در راهپیمایی فردا جویا شویم.

مردم پای انقلابی که با خون شهیدان رقم خورده خواهند ماند

امیر دانشگر یکی از شهروندان ۵۷ ساله یزدی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: قطعا فردا مردم ایران برای اعلام همبستگی و اتحاد خود در برابر کشو‌های غلدر جهان به میدان خواهد آمد.

وی افزود: هرچند مشکلاتی در زمینه‌های مختلف در کشور وجود دارد که مسئولان باید نسبت به حل آنان تلاش کنند، اما بحث انقلاب از این مشکلات جدا بوده و مردم پای این انقلاب که با خون هزاران جوان خود رقم زده اند ایستاده اند.

این شهروند کاسب کار یزدی با بیان اینکه هیچ سالی شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دست نداده است گفت: وظیفه شرعی خود و خانواده ام می‌دانم که با شرکت در این مراسم از اسلام و حکومت اسلامی دفاع کنم.

علی دهقان چناری جوان ۲۵ ساله یزدی هم در خصوص شرکت در راهپیمایی امسال در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد می‌گوید: هرچند دوران انقلاب را درک نکرده ام، اما پدرم خاطرات زیادی را از دوران ستم شاهی نقل می‌کند و کتاب‌های زیادی در خصوص رژیم پهلوی که به قلم اطرافیان شاه نوشته شده خوانده ام.

وی تاکید کرد: اقتدار، عزت و تصمیم گیری قاطع جمهوری اسلامی در منطقه همگی حاصل فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران ماست و وظیفه خود می‌دانم که با حضور در راهپیمایی از این دستاورد‌ها حمایت کنم.

حراست جوانان از انقلاب اسلامی

خانم سعیدی از بانوان خانه دار یزدی هم با ابراز گلایه از برخی مسئولان در عدم توجه به مطالبات معیشتی و اقتصادی مردم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: هرچند از برخی آقاین گله‌مند هستیم و به نظر می‌رسد برخی مسئولان به فکر مردم و دغدغه‌های آنان نیستند، اما این انقلاب را به راحتی به دست نیاوردیم که به راحتی از دست بدهیم بنابراین با همه گلایه مندی هایمان فردا قطعا در راهپیمایی حضور خواهیم یافت.

پدرام عسگری از دانشجویان مهمان در یزد هم رمز ایستادگی در برابر استکبار جهانی را ولایت پذیری دانست و گفت: چون رهبرم فرمودند؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تماشایی خواهد بود من و همه دانشجویان کشورم تماشایی در این جشن بزرگ ملی حضور خواهیم داشت و دشمنان قسم خورده این ملت بدانند جوانان ایران زمین با تمام وجود از حاصل زحمات پدران و مادران خود حراست می‌کند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار