مدیرکل سازمان تامین اجتماعی لرستان بااشاره به ۷۴۱هزاربیمه شده اصلی وتبعی دراستان ازچهارهزار و ۲۰۰ میلیاردریال مطالبات معوق تامین اجتماعی خبرداد.

مطالبات معوق چهارهزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی تامین اجتماعی  در لرستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شهناز حمزه لویی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی لرستان گفت: طرح‌های عمرانی و اقتصادی لرستان (سد رودبار، سدحوضیان، بزرگراه‌ها و راه آهن) رقم‌های بسیار بالایی بدهی دارند که این بدهی‌ها روند خدمات رسانی سازمان تامین اجتماعی به مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی لرستان به استقرار سامانه‌های الکترنیکی خدمات در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: پرداخت‌های الکترونیکی، متمرکز شدن آن‌ها و مشاهده سوابق از اقدامات موثر در این حوزه است.

حمزه لویی بیان کرد: طبق ماده ۱۳ قانون برنامه ششم توسعه، دولت باید تا پایان این برنامه حداقل ۱۰ درصد بدهی‌ها و در برنامه بودجه سال آینده دولت باید با تصویب شورای نگهبان، مبلغ ۵۰۰ هزار میلیارد ریال بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند.

وی به پوشش ۴۲ میلیون نفری سازمان تامین اجتماعی در کشور اشاره کرد و افزود: پرداخت بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال مستمری به بیش از سه میلیون بازنشسته در ماه یکی از وظایف سنگین و چشمگیر این سازمان است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی لرستان با اشاره به تامین منابع ۹۵ درصدی سازمان از طریق کارفرمایان در استان اظهار داشت: در صورت دیرکرد پرداخت کارفرمایان، خدمات رسانی و پرداخت حق بیمه به مردم دچار مشکل می‌شود بنابراین از کارفرمایان می‌خواهیم با پرداخت به موقع، سازمان را در خدمات رسانی بهتر به مردم یاری کنند.

انتهای پیام/م

چهارهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، مطالبات معوق تامین اجتماعی در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.