مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از حضور پررنگ دانشجو معلمان برای خلق حماسه‌ای تاریخی در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

دانشجومعلمان همراه با مردم در راهپیمایی 22 بهمنحجت‌الاسلام و المسلین دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در مورد اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: انقلاب در آستانه 40 سالگی است و در چنین زمانی می‌توان ثمرات و نتایج این حرکت عظیم مردمی را مشاهده کرد.

 وی ادامه داد: در طول این40 سال مردم با شرایط مختلفی دست و پنجه نرم کردند که هر بار با مقاومت آنها و رهبری اندیشمندانه مقام معظم رهبری استحکام این انقلاب بیش از پیش شده است.

نقش دانشجویان در فرهنگ سازی و ماندگاری انقلاب

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: نقش جوانان دانشجویان  در فرهنگ سازی و ماندگاری انقلاب اهمیت بسزایی دارد و دانشجو معلمان به جهت ماموریت خاصی که خواهند داشت باید بیش از سایرین با آرمان‌های انقلاب آشنا باشند و حضور پر شور خود را در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین دادگر گفت: بیعت مجددی با انقلاب خواهیم داشت و مشت محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان می‌زنیم و علی رغم مشکلاتی که وجود دارد اما مصمم تر از گذشته در جشن انقلاب حضور پیدا خواهیم کرد تا از اندیشه‌های امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری دفاع کنیم.

 وی بیان کرد: معتقدیم دانشجو معلمان جوانان انقلابی هستند که در مبارزه با حکومت‌های پوشالی با بصیرت کافی مقابله می‌کنند و فتنه‌گری‌های جبهه دشمن بر آنها اثر ندارد.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تصریح کرد: در راهپیمایی فردا دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان پویاتر از همیشه در تاریخ انقلاب نقش آفرینی خواهند کرد و با توجه به ماموریت‌‌گرا بودن این دانشگاه پیشتازی خود را در امور تربیتی و سیاسی نشان می‌دهند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین دادگر عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان همانند سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حضوری پر شکوه در راهپیمایی 22 بهمن خواهد داشت و علاوه بر دانشجویان اساتید و مدیران دانشگاهی نیز در این مراسم شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار