امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هیچ کس نمی‌تواند جلودار انقلاب اسلامی شود گفت: این انقلاب همانند انقلاب اولیاء و انبیاء الهی است و اکنون پس از حدود ۴۰ سال مستحکم و با قدرت به راه خودش ادامه می‌دهد و جهان استکبار روز‌به‌روز ضعیف‌تر می‌شود.

انقلاب اسلامی مستحکم و با قدرت به راه خودش ادامه می‌دهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در مراسم افتتاح یادمان شهید گمنام تیپ 214 تکاوران امیرالمومنین (ع) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، جایگاه شهدا را نزد ایزد منان مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: شهید با شهادت خود به سوی مشیت الهی گام برمی‌دارد و رزق و روزی خود را از خداوند متعال دریافت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، جهاد در راه خدا را بهترین اعمال نزد حضرت باریتعالی دانست و افزود: انسان با شهادتش خیرالبریه و بهترین مخلوق خداوند می‌شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هیچ وقت شهید را مرده نپندارید گفت: انسانی که شهید می‌شود تازه متولد می‌شود و به حیات اصلی می‌رسد و در صف رهروان الهی قرار می‌گیرد و بهشتی می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری به ویژگی‌های شهید پرداخت و با بیان اینکه شهید به بالاترین مقام دست می‌یابد افزود: شهید برای کشور اقتدار، برای دین اسلام عزت، برای خانواده شخصیت، مقام و منزلت و به علو درجات وبالاترین مقام نزد ایزد منان می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از جاری و ساری بودن نام شهید در ادوار مختلف خبرداد و گفت: نام شهید در همیشه تاریخ زنده و پایدار است  که این مهم با عنایت الهی محقق می‌شود.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: 22 بهمن یک روز بزرگ در تاریخ اسلام، جهان و ایران است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در مجامع سیاسی جهان دارای ویژگی خاصی است خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در هیچ کدام از ساختارهای مهندسی سیاسی جهان نمی‌گنجد و از قابلیت بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب مستقل و دارای ابعاد خاص دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی اگر در هندسه مجامع سیاسی جهان قرار می‌گرفت از روند رو به رشد آن جلوگیری و منجر به شکست می‌شد.

امام جمعه بوشهر، انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب از جنس انقلاب‌های اولیاء و انبیاء الهی دانست و تصریح کرد: این انقلاب همانند انقلاب اولیاء و انبیاء الهی است و اکنون پس از حدود 40 سال مستحکم و با قدرت به راه خودش ادامه می‌دهد و بر اقتدار آن روز به روز افزوده‌تر می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه جهان استکبار روز‌به‌روز ضعیف‌تر می‌شود افزود: اینکه جهان استکبار ادعا می‌کند پروند نظامی روی میز قرار دارد خودشان اذعان دارند که عملیات نظامی، اضمحلال جهان استکبار در پی دارد.

ماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه هر روز توطئه جدیدی علیه نظام اسلامی اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: تحریم اقتصادی، توطئه‌های سیاسی، فرهنگی، علم و فناوری هر روز علیه ایران اسلامی اجرا می‌شود ولی ایران اسلامی هر روز مقتدرتر می‌شود و به سمت توسعه و پیشرفت گام برمی‌دارد.

امام جمعه بوشهر، 22 بهمن را نماد اقتدار ایران و اسلام در جهان دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی محصول قرآن، هدایت‌های پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت(ع) است که در 22 بهمن پیروز شد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه مردم ولایت‌مدار استان بوشهر به ایام الله دهه فجر و 22 بهمن نگاه ویژه دارند تصریح کرد: مردم استان بوشهر با دفاع و حمایت از ولایت نمی‌گذارند انقلاب اسلامی که حاصل خون پاک شهدا است دست خوش ترفندهای دشمنان قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی به معنای واقعی به استقلال دست یافته است افزود: حکومت جمهوری اسلامی ایران به هیچ کشوری وابسته نیست و این در حالی است که در رژیم منحوس پهلوی یک گروهبان آمریکایی بر کل ارتش حکمرانی می‌کرد و اکنون ایران با اقتدار خودنمایی می‌کند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: ایران در عرصه سیاسی تعیین کننده، در عرصه فرهنگ و اسلام حاکم است و در حوزه علم و فناوری جزء کشورهای پیشرفته محسوب می‌شود.

در این آیین از خانواده معظم شهدا و جمعی از کارکنان تیپ 214 تکاوران امیرالمومنین (ع) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تجلیل شد.

انتهای پیام/م

انقلاب همانند انقلاب اولیاء و انبیاء الهی است

 

برچسب ها: شهدا ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.