فرماندار دیلم گفت: در نهمین روز از دهه پربرکت فجر ۴ طرح درحوزه عمران شهری، سلامت و تولیدی در شهرستان دیلم با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال افتتاح و اجرایی شد.

۴ طرح درحوزه عمران شهری، سلامت و تولیدی در شهرستان دیلم افتتاح و اجرایی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن اسماعیلی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان دیلم با تبریک دهه مبارک فجر بر حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و اظهار داشت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن یکی از راه‌های حفظ و تقویت نظام است که رسالت همگان است در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

وی با تاکید برخدمت بی منت به مردم گفت: ناامید کردن مردم و کوچک جلوه دادن خدمات  نظام اسلامی از اهداف مهم دشمنان است که سیاه نمایی خدمات نظام خیانت به شهدا، امام(ره)، نظام و انقلاب اسلامی است.

فرماندار دیلم از افتتاح پروژه‌‌های این روز خبرداد و افزود:  در نهمین روز از دهه پربرکت فجر  4 طرح درحوزه عمران شهری، سلامت و تولیدی در شهرستان دیلم با اعتبار 46 میلیارد ریال افتتاح و اجرایی شد.

اسماعیلی با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به سایت پرورشی میگو دیلم  بیان کرد: پروژه آبرسانی به سایت پرورش میگوی بویرات دیلم با سرمایه گذاری  7 میلیارد ریال افتتاح  شد.

وی بیان کرد:  آبرسانی به سایت پرورش میگوی بویرات پس از 17 سال با تلاش  ویژه دولت تدبیر و امید درهفته دولت امسال کلنگ زنی و امروز پس از 5 ماه به بهره‌برداری رسید .

اسماعیلی با اشاره به آغاز ساختمان بیمه سلامت شهرستان دیلم تصریح کرد: این ساختمان  در زمینی به مساحت 578 متر مربع در دو طبقه با اعتبار 8میلیارد ریال ساخته می‌شود.

وی در آیین کلنگ زنی ساختمان بیمه سلامت دیلم گفت: درآینده نزدیک کلنگ ساختمان دو اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در سایت اداری انجام و  توازن بین منطقه‌ای در شهر صورت می‌گیرد .

فرماندار دیلم آغاز ساخت پروژه بوستان محلاتی مهر وجوان با اعتباری افزون بر 31 میلیارد ریال در شهر دیلم را از دیگر طرح‌ها دانست.

اسماعیلی  تصریح کرد : از ابتدای این دولت درشهرستان دیلم درتمامی حوزه‌ها از جمله سلامت، راه، آبرسانی، برق رسانی، ورزش، عمران شهری و روستایی، سرانه فضای سبز، آموزش در شهر و روستاها به صورت متوازن خدمات ارائه شده است .

انتهای پیام/ م

۶۴ میلیارد ریال طرح عمرانی تولیدی در دیلم افتتاح و اجرایی شد

برچسب ها: دهه فجر ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.