فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: قاچاقچیان مواد مخدر ۵۰۰ کیلوگرم تریاک را در شهرستان نی ریز به آتش کشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز هنگام کنترل محور‌های فرعی منتهی به جاده اصلی قطرویه، به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با ۲ نفر سرنشین مشکوک و دستور ایست می‌دهند.

وی ادامه داد: سرنشینان خودرو بدون توجه به فرمان مأموران اقدام به فرار می‌کنند که پس از حدود ۲ ساعت تعقیب و گریز در محور‌های فرعی و کوهستانی، در نهایت خودرو را رها و اقدام به آتش زدن آن می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اضافه کرد: متهمان با استفاده از تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه اقدام به فرار می‌کنند.

سردار احمد علی گودرزی بیان کرد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه، امکان حضور آتش نشانی برای خاموش کردن آتش وجود نداشت و حدود ۵۰۰ کیلوگرم تریاک که در صندوق عقب خودرو بود، در آتش سوخت.

وی افزود: قاچاقچیان در طول مسیر تعقیب و گریز و برای منحرف کردن مأموران اقدام به پرتاب مواد مخدر به بیرون از خودرو کرده بودند که در نهایت چند بسته تریاک به وزن ۶۲ کیلوگرم جمع آوری شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، گفت: مأموران نیروی انتظامی استان فارس در راستای مبارزه با مواد مخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/ن

کشف مواد مخدر در شهرستان نی ریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.