مدیر شبکه امید گفت: نوجوانان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ایفای نقش کردند و ما بیش از 36 هزار شهید نوجوان داشته‌ایم.

حضور نوجوانان در راهپیمایی روز 22 بهمن نماد پرچمی است که در این حرکت انقلابی شرکت می کنندمهدی سالم مدیر شبکه امید، در گفتگو خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص سهم نوجوانان در انقلاب اسلامی گفت: قبل از انقلاب شبکه‌ای مختص کودک و نوجوانان وجود نداشت و برنامه سازی هم به نسبت دوره معاصر خیلی کمتر بود. با این حال نوجوانان آگاه بودند و ما می بینیم که در به ثمر نشستن انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقش اساسی ایفا کردند. ما بیش از 36 هزار شهید نوجوان در دوره جنگ تحمیلی به ایران تقدیم کرده‌ایم.

مدیر شبکه امید ادامه داد: هنوز هم نوجوانان نسل جدید در صحنه هستند و مدارج بالای علمی و ورزشی را در المپیادهای علمی و ورزشی کسب می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن، شاخصه مهم حضور نوجوانان ماست، اظهار کرد: 22 بهمن روز حضور نوجوانان با هدف تحقق یک حرکت انقلابی است. این عزیزان در تمام سال با شرکت در اردوهای جهادی، برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند و در روز 22 بهمن از پرچمداران انقلاب اسلامی هستند.

سالم در پایان با اشاره به اینکه 150 روز از افتتاح رسمی شبکه امید سپری شده است، گفت: تا امروز شبکه امید با دستگاه های مختلفی مانند آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی، اتحادیه تشکل های اسلامی دانش آموزی و ... همکاری داشته و در این ایام تمام برنامه های آنها را پوشش داده ایم. امروز هم به مناسبت روز 22 بهمن ویژه برنامه «فوق العاده» را با اجرای گروه سرود دانش آموزی، خاطره گویی و پوشش حضور نوجوانان در راهپیمایی به روی آنتن خواهیم برد.

گفتنی است؛ ویژه برنامه «فوق العاده» از ساعت 9 تا 12 روی آنتن شبکه امید می رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار