رضایی گفت:این پروژه‌ها بااعتباری 63 میلیاردو دویست و پنجاه‌ودو میلیون تومان راه‌اندازی شده وبرای 363 نفر اشتغال ایجادکرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛عیسی رضایی ،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم،پیش از ظهر امروز در افتتاح نخستین مرکز سلامت گردشگری استان قم (الوند) با اشاره با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و عرض تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: سالانه بالغ‌بر 10 میلیون مسافر داخلی و خارجی در قم اقامت می‌کنند.

وی مجموعه سلامت الوند را پروژه‌ای حیاتی برای استان خواند و گفت: مسئله سلامتی با دیدگاه گردشگری موضوعی مهم برای استانی که رفت‌وآمد بسیار داشته و همچنین سرمایه‌گذاران فراوان دارد تلقی می‌شود.

رضایی با بیان اینکه هم‌اکنون 17 پروژه در دست راه‌اندازی و 20 پروژه به بهره‌برداری رسیده‌داریم، اظهار داشت: پروژه‌های افتتاح‌شده به مناسبت دهه فجر برای 363 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم از افتتاح 15 پروژه گردشگری به مناسبت دهه فجر در قم خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ‌بر 63 میلیارد و دویست و پنجاه‌ودو میلیون تومان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه اقبال سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری در استان قم خوب است، افزود: تمام حمایت‌های لازم از صنعت گردشگری و سرمایه‌گذاران خواهد شد.

انتهای پیام/ح

سالانه ۱۰ میلیون نفر مسافر در قم اقامت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.