محدودیت‌های ترافیکی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرکرد اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرهنگ حمزه رفیعی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۸ صبح فردا یکشنبه همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن ۹۶ تا پایان راهپیمایی در شهرکرد مرکز استان خبر داد.

وی گفت: این محدودیت‌های ترافیکی به شرح زیر است:

* ممنوعیت توقف کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۸ صبح در خیابان ملت، از میدان انقلاب به سمت میدان ۱۲ محرم تا میدان فردوسی
* ممنوعیت توقف وسایل نقلیه در بلوار حافظ، از تقاطع دامپزشکی تا تقاطع خواجه نصیر
* محدودیت تردد در بلوار ۱۷ شهریور از میدان شهدا به سمت میدان انقلاب
* ممنوعیت توقف کلیه وسایل نقلیه در خیابان ۱۲ محرم، از چهار راه فصیحی به سمت جنوب تا تقاطع خواجه نصیر
* ممنوعیت توقف کلیه وسایل نقلیه در خیابان ولی عصر (عج)، از تقاطع خواجه نصیر پایین‌تر از امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) به سمت شمال تا تقاطع سعدی و مقابل امامزادگان (س)

رفیعی افزود: شهروندان می‌توانند در زمان اعمال محدودیت از مسیر‌های خیابان آیت الله کاشانی (ره)، شریعتی، خیابان خواجه نصیر، بلوار فارابی، بلوار طالقانی و خیابان فردوسی به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

وی ادامه داد: هماهنگی لازم با سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری شهرکرد برای ارائه خدمات بهتر به منظور شرکت مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن انجام شده است.

رفیعی اضافه کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز در مسیر‌های راهپیمایی و خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی چنین محدودیت‌هایی اجرا خواهد شد.

راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۲۲ بهمن ۹۶ و همزمان با سراسر کشور، در ۱۴۲ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود.

انتهای پیام/ف

محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار