فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:آزادی و استقلال مهمترین ثمره پیروزی انقلاب اسلامی برای کشور است و در ابعاد سیاسی، اجتماعی‌، اقتصادی، نظامی دستاوردهای چشمگیری داشته‌ایم.

استقلال و  آزادی مهمترین‌ ثمره‌ انقلاب است‌سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: یکی از دلایلی که مردم با وجود چالش‌ها و مشکلات همیشه‌ در صحنه‌ بوده‌اند و از انقلاب خود حمایت کرده‌اند این است که به آرمان‌های انقلابی خود وفادار بوده‌اند و همیشه در طول 39 سال ایستادگی‌ کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم با اصل آرمان‌های انقلاب و اصل ولایت‌ مشکل ندارند‌، مشکل مردم ما با کارکرد‌ مدیرانی است که نمی‌توانند‌ مسئولیت‌ خطیری‌ را که عهده‌دار هستند به خوبی اجرایی کنند، افزود: ملت ما از ضعف‌های مدیران ما گلایه دارند و در برابر انقلاب کوتاه‌ نمی‌آیند چراکه این مردم 300 هزار شهید تقدیم‌ این انقلاب کرده‌اند و برای این انقلابشان‌ خون‌ها داده‌اند.

 فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: البته این مشکلات در کشورهای‌ اروپایی هم هست و حتی در سال نو میلادی نیز مردم بخاطر مشکلاتی که دارند تجمع کرده‌اند.

 سردار رحیمی ادامه داد: نظام ما بر مبنای آموزه‌های اسلامی و دینی بنا شده است و طبق فرمایش‌ مقام معظم رهبری امسال 22 بهمن دیدنی‌ را خواهیم داد.

 وی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ثمره‌هایی را برای کشور داشته است که مهمترین‌ آن آزادی و استقلال است و در ابعاد سیاسی، اجتماعی‌، اقتصادی و نظامی دستاوردهایی را داشته‌ایم و در دنیا‌ حرفی برای گفتن داریم‌.

 فرماندهی انتظامی‌ تهران بزرگ با بیان اینکه جوانان ما با استعدادی‌ که دارند توانستند در حوزه نانو هم کارهایی را انجام دهند،ادامه داد: با توجه به اینکه در این 39 سال کشور ایران در محاصره‌ اقتصادی بوده است اما توانسته است جلوی آمریکا‌ و هم پیمانانش‌ ایستادگی کند.

سردار رحیمی گفت: مدیران و مسئولان باید از فرصت پیش آمده استفاده کنند و به مردم خدمت کرده و مشکلات آنها را مرتفع کنند چراکه بزرگترین‌ مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است.

 انتهای پیام/

 دستاوردهای چشمگیر ایران در ابعاد سیاسی،نظامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار