اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از فرهنگیان و دانش آموزان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای، ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همه اقشار مردم استان بویژه فرهنگیان و دانش آموزان را به شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نماد زرینی از وحدت و همبستگی در سراسر ایران اسلامی است.

با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به عموم جهانیان اعلام خواهیم کرد که مبارزه با استکبار و صهیونیسم از اصول سازش ناپذیر و از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است.

مردم مؤمن و شهید پرور ایران اسلامی همواره در امتداد نهضت سرخ عاشورا و با تبعیت از، ولی امر خود، آماده ایثار و حماسه سازی است و این حماسه دگر بار در یوم الله ۲۲ بهمن تکرار خواهد شد.

حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی استقامت، پایداری و امنیت کشور و پاسخ محکمی به سخنان نادرست مستکبران جهان خواهد بود.

اکنون انقلاب اسلامی، در حالی وارد چهلمین سال پیروزی خود می‌شود که وعده الهی بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف در حال تحقق است.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با شهیدان گرانقدر عهد خواهیم بست که در رسیدن به اهداف متعالیشان، ذره‌ای درنگ نخواهیم کرد.

بخش قابل توجهی از کسانی که در سال‌های اخیر در راهپیمایی شرکت کردند به اقتضای سن خود روز‌های انقلاب و ۲۲ بهمن ۵۷ را ندیده اند و این سلسله تمام نشدنی نشان دهنده قدرت بازآفرینی انقلاب اسلامی است.

با شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام (ره)، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بیعت خواهیم کرد.

راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۲۲ بهمن ۹۶ و همزمان با سراسر کشور، در ۱۴۲ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود.

انتهای پیام/ف

دعوت برای شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار