رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن از محل امامزاده عبدالله(ع) همدان آغاز و سپس به آرامگاه بوعلی‌سینا ختم خواهد شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن همدان از امامزاده عبدالله آغاز می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با بیان اینکه پیروزی انقلاب سبب شد تا عزت به جامعه اسلامی بازگردانده شود گفت: پس از ۴۰ سال از انقلاب مردم همچنان به آرمان‌های نظام پایبند بوده و در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال نیز همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح از محل امامزاده عبدالله(ع) همدان آغاز و به مسیر آرامگاه بوعلی ختم می‌شود اظهار داشت: سخنران مراسم نماینده ولی‌فقیه در استان خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه برپایی غرفه کودک و نوجوان با حضور «عموحمید» و ۱۲ غرفه محصولات فرهنگی و تبلیغی در مسیر امامزاده عبدالله(ع) تا آرامگاه از برنامه‌های جانبی این مراسم خواهد بود اضافه کرد: اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان از جمله برنامه‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمایی در تمام شهرستان‌های استان نیز به طور همزمان با فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ش

راهپیمایی ۲۲ بهمن در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.