به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران فضاسازی مسیر راهپیمایی را یکی از اقدامات مهم در ایام الله دهه فجر دانست و گفت: تبلیغات فرهنگی متناسب با این ایام در مسیرهای راهپیمایی نصب شده است، علاوه بر این برای اطلاع شرکت کنندگان روز راهپیمایی، بنرهای اطلاع رسانی نیز در مسیر راهپیمایی نصب شده است.
او با اشاره به اینکه سازه های تبلیغات فرهنگی، تجاری مناطق ۲۲ گانه با اکران طرحهای فرهنگی، حال و هوای شهر را در این ایام انقلابی کرده است، ادامه داد: ۳۰ هزارمترمربع تبلیغات فرهنگی برروی تمام سازههای تبلیغاتی اکران شده است.
ضرغام افزود: بسیاری از طرحهای منتخب به صورت موشن گرافیک تدوین شده و در این ایام خجسته بر روی تلویزیونهای شهری به اکران عمومی در آمده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی به کارگاه طراحی گرافیک و تصویر سازی ویژه ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: در ششم بهمن ماه ٩٦ این کارگاه سه روزه در عمارت عین الدوله تهران برگزار و طرحهای احصا شده بعد از داوری در اختیار فضای تبلیغات فرهنگی شهر قرار گرفت.
او ادامه داد: اجرای برنامه ویدیو مپینگ برروی سازه برج آزادی از سوی سازمان با موضوع انقلاب از امشب اجرا میشود و شهروندان میتوانند تا ۲۲ بهمن هر شب ساعت ٢٠ به تماشای آن بنشینند.
ضرغامی نورافشانی در شب ۲۲ بهمن را یکی دیگر از اقدامات سازمان اعلام کرد و گفت: باغ کتاب و بوستان ولایت در شب ۲۲ بهمن از سوی سازمان زیباسازی نورافشانی میشوند.
انتهای پیام/