سرپرست امور عشایری استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت خدمات رسانی بیشتر به عشایر به عنوان سرمایه های نظام، گفت :باید خدمات بیشتری به این جامعه مولد ارائه شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن احمدی  سرپرست امور عشایری استان کرمانشاه گفت: عشایر سربازان مسلح نظام بوده که در عرصه های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حامی نظام بوده و هستند و در سال های دفاع مقدس با مرزداری خود به همگان ثابت کردند که از کیان ایران اسلامی در برابر دشمنان حراست و پاسداری خواهند کرد و از این حیث شایسته تقدیر هستند.

وی  با اشاره نقش مهم عشایر در تولیدات، اضافه کرد: عشایر استان کرمانشاه با دارا بودن قریب 1.5 میلیون دام و تولید سالانه 10 هزار تن گوشت قرمز 30 درصد نیاز پروتئینی استان را تامین می کنند همچنین با تولید سالانه 25 هزار تن شیر ، 1800 تن الياف دامي(پشم، كرك، مو) و 600 تن روغن حيوانی در چرخه تولید کشور نقش آفرینی می کنند.

سرپرست امور عشایری استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت خدمات رسانی بیشتر به عشایر به عنوان سرمایه های نظام، افزود: باید خدمات بیشتری به این جامعه مولد ارائه شود.

انتهای پیام/ز


ضرورت خدمات رسانی بیشتر به عشایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.