دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان گفت:: پینگ پنگ بازان رده پایه راهی چند مسابقه بین المللی می‌شود که هزینه آن‌ها توسط حامی مالی پرداخت می‌شود.

نظری: حامیان مالی هزینه اعزام ها را تقبل می کنند/ جامعه تنیس روی میز در راهپیمایی 22 بهمن حاضر می شودمحمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه های در نظر گرفته شده برای تیم های ملی رده پایه عنوان کرد: اکنون تیمی متشکل از بازیکنان نوجوان و جوان کشورمان در مسابقات جهانی عمان به سر می برند و قرار است در تاریخ سوم تا ششم اسفند هم 3 نفر از نفرات برتر رده پایه از طرف هیات قم راهی یک تور بین المللی در سوئد شوند. 

او افزود: همچنین قرار است برادران شمس در تاریخ 25 تا 28 بهمن راهی چک شوند و پس از آن یک ورزشکار دختر و 2 ورزشکار پسر برای حضور در یک تور بین المللی و مسابقات انتخابی المپیک راهی تونس شوند. 

دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در خصوص هزینه اعزام ورزشکاران گفت: هزینه اعزام به این رقابت ها توسط حامیان مالی پرداخت می شود. 

نظری در پایان و درباره حضور جامعه تنیس روی میز در راهپیمایی 22 بهمن گفت: گروهی از جوانان و نوچوانان پینگ پنگ باز کشورمان پیش از اعزام به رقابت های عمان برای تجدید پیمان با آرمان های رهبر کبیر انقلاب در مرقد ایشان حاضر شدند همچنین قرار است مسئولان تنیس روی میز و جامعه تنیس روی میز کشور در راهپیمایی  22 بهمن هم حاضر شوند. 

انتهای پیام / 

اظهارات محمود نظری درباره تیم های پایه تنیس روی میز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار