معاون رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور اصلاح طلب نبوده و اصلاح طلبان از او انتظار رفتار اصلاح طلبانه نداشته باشند. 

اصلاح طلبان از رئیس جمهور انتظار رفتار اصلاح طلبانه نداشته باشندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، جمشید انصاری معاون رئیس جمهور  عصر امروز در نشست فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان یزد با بیان اینکه کار سیاست، گله‌گذاری ندارد ،گفت: سیاست دشواری های خاص خود را دارد و با مشکلاتی مواجه است که باید به درک درستی از آن رسید.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی با اشاره به انتظاراتی که اصلاح طلبان از رئیس جمهور دارند، افزود: اصلاح‌طلبان کابینه تشکیل نداده‌اند بلکه از یک کاندیدا حمایت کردند .

وی با بیان اینکه رئیس جمهور اصلاح طلب نبوده، اضافه کرد: گزینه مورد حمایت اصلاح طلبان رئیس جمهور شد اما اکنون اصلاح طلبان از او انتظار رفتار اصلاح طلبانه نداشته باشند. این توقع به جایی نیست و دولت خط مشی خود را از ابتدا اعلام کرده است.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: از جوانان نیز این انتظار وجود دارد که صرف نظر از اطلاعات فضای مجازی، به تحلیل جریانات بپردازند و بدانند مطالبی که در فضای مجازی منتشر می شود، چندان قابل استناد نیست.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث اشتغال اظهار داشت: بیشتر جوانان به دنبال اشتغال دولتی هستند اما دولت می تواند تنها ۱۰ درصد بیکاران را در بدنه خود به کار گیرد و مشکل اینجاست که همه انتظار دارند جزو آن ۱۰ درصد باشند که این امکان پذیر نیست.

انصاری عنوان کرد:تمام افرادی که تحصیل می‌کنند هم به دنبال این هستند که بتوانند استخدام کشور شوند در حالی که ۹۰ درصد نیروی انسانی ما در بخش خصوصی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در نشست فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان یزد

برچسب ها: اشتغال ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.