تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) از مردم فارس برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، زنده نگه داشتن این روز بزرگ است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن هم تبعیت و حمایت از مقام معظم ولایت، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و هم پشتیبانی از مسئولین دلسوز نظام است.

وی افزود: هدف دیگر از حضور در این راهپیمایی را شکرگزاری به درگاه خداوند متعال است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در این روز، سرنوشت ملت با شرافت و ایثارگر ایران، رقم خورد و این روز خجسته از این رو بسیار با اهمیت است.

آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب بیان کرد: ۲۲ بهمن روز عنایت نعمت الهی به یک ملت است و این راهپیمایی شکرانه این نعمت است.

وی اظهار کرد: این راهپیمایی نوعی نمایش انسجام، وحدت و اعلام وفاداری نسبت به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این باعث یأس دشمنان است.

آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب، حضور هرچه باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی امسال را بسیار پراهمیت برشمرد و گفت: امسال دشمنان انقلاب اسلامی از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و مزدوران آن‌ها در صدد هستند تا در جهان این گونه وانمود کنند که بین ملت ایران و مسئولان نظام، رخنه و شکاف ایجاد شده و البته مردم ما در هر فرصتی این یاوه گویی‌ها و خیال پردازی‌های آن‌ها را به طور قاطع پاسخ داده اند.

وی اضافه کرد: اِن شاءالله عموم مردم در این راهپیمایی ۲۲ بهمن هم به صورت گسترده و منسجم‌تر از هر سال حضور پیدا خواهند کرد تا هم نشانی از وحدت امت اسلامی باشند و هم تبعیت و حمایت از مقام معظم ولایت، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و هم پشتیبانی از مسئولان دلسوز نظام باشند.

انتهای پیام/ن

دعوت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار