مسئول دبیرستان‌های صدرا در استان لرستان گفت: امروز نیز شاهد فعالیت ۵ دبیرستان صدرا در بروجرد، خرم‌آباد، کوهدشت و دلفان هستیم و تا امروز شاهد فارغ التحصیل شدن ۱۹۰۰ دانش آموز از این دبیرستان‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمود خرم‌آبادی ظهر امروز در همایش تجلیل از دبیران معارف دبیرستان‌های صدرا لرستان که در حوزه هنری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: سال ۸۱ که مجوز فعالیت دبیرستان‌های صدرا اخذ شد و در استان لرستان نیز در سال ۸۶ در شهرستان بروجرد نخستین دبیرستان با ۱۸ دانش‌آموز راه‌اندازی شد.

وی افزود: امروز نیز شاهد فعالیت ۵ دبیرستان صدرا در بروجرد، خرم‌آباد، کوهدشت و دلفان هستیم و تا امروز شاهد فارغ التحصیل شدن ۱۹۰۰ دانش آموز از این دبیرستان‌ها هستیم.

مسئول دبیرستان‌های صدرا لرستان گفت: فعالیت مدارس صدرا در راستای تقویت بنیه ورودی حوزه‌های علمیه تاثیر دارد و پیوسته تلاش کردیم که در این مدارس جوانانی متدین و انقلابی تربیت کنیم؛ تمسال توانستیم با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی میانگین معدل دانش‌آموزان دبیرستان‌های صدرا را ۱.۵ نمره ارتقا دهیم که اقدام خوبی است.

انتهای پیام/د

۵ دبیرستان صدرا در لرستان فعالیت می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.