جشنواره فیلم فجر شیراز به هفتمین روز رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در روز هفتم هفدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز ساعت ۱۸ روز پنج شنبه ۱۹ بهمن ماه در تالار حافظ سوتفاهم احمد رضا معتمدی به نمایش در می‌آید و ساعت ۲۱ علاقمندان به سینما به دیدن به وقت شام ابراهیم حاتمی کیا خواهند نشست.

این فیلم در تهران و شیراز، شهرک دفاع مقدس و یکی از فرودگاه‌های نظامی فیلمبرداری شده است و جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که محوریت آن داعش و تهدیدات تکفیری‌ها است.

تنها بازیگران ایرانی به وقت شام هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان هستند و به نظر می‌آید جزو مهمترین آثار سازمان هنری رسانه‌ای اوج در سال جاری است.

در سالن نارنجی مجتمع سینمایی هنر شهر آفتاب و در ساعت ۱۹ و ۲۱ فیلم‌های فیلشاه به کارگردانی هادی محمدیان و سرو زیر آب آخرین ساخته محمد علی باشه آهنگر اکران می‌شوند.

در خلاصه داستان سرو زیر آب که فیلمنامه آن توسط محمد علی باشه آهنگر و حامد باشه آهنگر نوشته شده، آمده است: راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهیش و بازگشت آرامش، سفربلندی را آغاز می‌کند؛ سفری که پایانش زندگی بسیاری از آن‌ها را تغییر می‌دهد.

سالن آبی هنر شهر آفتاب هم امروز پنج شنبه و ساعت ۱۸ روز شلوغی خواهد داشت؛ چرا که فیلم پر طرفدار مغز‌های کوچک زنگ زده با حضور هومن سیدی کارگردان و مرجان اتفاقیان بازیگر این فیلم اکران می‌شود و ساعت ۲۰، لاتاری محمد حسین مهدویان هیجان روز هفتم جشنواره را افزایش خواهد داد.

پردیس سینمایی گلستان شیراز هم در روز هفتم جشنواره فجر و در ساعت ۲۱، فیلم عرق سرد سهیل بیرقی را با بازی سحر دولتشاهی، باران کوثری و امیر جدیدی نمایش می‌دهد.

هفدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز که از ۱۳ بهمن آغاز شده تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

برنامه هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر شیراز

برنامه هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر شیراز

برنامه هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر شیراز

برنامه هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر شیراز

برنامه هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر شیراز

انتهای پیام/ن

جشنواره فیلم فجر در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار