مدیر عامل تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: هر دو تیم مازندرانی قصد دارند فرهنگ بالای مازندرانی ها را برای کل مردم ایران به نمایش بگذارند.

امیری: فرهنگ بالای مازندرانی ها در ال مازنو نمایش گذاشته می شودعلی امیری مدیر عامل نساجی قائمشهر در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندرباره بازی تیمش برابر خونه به خونه بابل اظهار کرد: امیدواریم که این بازی بدون مشکلی برگزار و فرهنگ بالای مازندران برای کل مردم ایران به نمایش گذاشته شود و فارغ از هر نتیجه ای هواداران از تماشای این بازی لذت ببرند. 

او درباره وضعیت زمین این بازی بیان کرد: زمین مساعد برای این بازی نیست اما تابع تصمیم مسئولان هستیم. به هر حال بازی دو تیم مازندرانی همواره هیجان آور بوده است و هواداران هم از تیم محبوب خود پیروزی می خواهند. 

امیری درباره مشکل هواداران برای ورود به ورزشگاه تصریح کرد: سرپرست تیم ما در جلسه هماهنگی درباره حضور هواداران در این بازی صحبت کرد اما اختیار امنیت در اختیار نیروی انتظامی است. به هر حال امیدوارم هواداران بدون مشکلی این بازی را ببینند. 

صعود به لیگ برتر را هدف گذاری کردیم 

مدیر عامل نساجی قائمشهر درباره اینکه این بازی 6 امتیاز دارد، بیان کرد: به طور حتم ما برای کسب سه امتیاز به مصاف تیم خونه به خونه بابل می رویم. صعود به لیگ برتر را هدف گذاری کردیم و قصد داریم سه امتیاز این بازی را به امتیازات خود اضافه کنیم. 

عباس زاده به عشق مردم قائمشهر به تیم نساجی پیوست 

امیری درباره جذب عباس زاده  و مبلغ قرارداد این بازیکن اظهار کرد: عباس زاده به علت عشق و علاقه به مردم قائمشهر به تیم ما پیوسته است و رقم قراردادش هم قابل قبول و غیر عرف بازار نقل و انتقالات نیست. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار