در هشمتین روز از دهه مبارک فجر، طرح توسعه «شرکت دانه طلایی آگرین کردستان»و «شرکت سفید آرد روژهلات آگرین" در شهرک صنعتی دهگلان افتتاح و کلنگ‌زنی شد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، طرح توسعه «شرکت دانه طلایی آگرین کردستان »و کلنگ زنی «شرکت سفید آرد روژهلات آگرین»در شهرک صنعتی دهگلان با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، فرماندار دهگلان، مدیرعامل بانک کشاورزی استان و جمعی دیگر از مدیران اجرایی افتتاح و کلنگ‌زنی شد .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در مراسم بهره برداری از طرح توسعه شرکت دانه طلایی آگرین کردستان گفت: طرح توسعه آگرین کردستان در زمینی به متراژ 12 هزار و 205 متر مربع و با سرمایه بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان اجرا شده است .

محمد دره وزمی با بیان اینکه ماشین‌الات این طرح از کشور ترکیه وارد شده است، گفت: با اجرای این طرح در مجموع 6 میلیارد تومان هزینه شده است .

وی بیان کرد: اعتبار توسعه این پروژه سرمایه شخصی و بدون دریافت تسهیلات بوده و زمینه ایجاد اشتغال برای 12 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در مراسم بهره برداری از شرکت دانه طلایی آگرین کردستان افزود: این پروژه با ظرفیت 42 هزار تن ذخیره‌سازی و نگهداری غلات در شهرک صنعتی دهگلان اجرا شده که ظرفیت قبلی این مجموعه 28 هزار تن بوده است .

دره‌وزمی در جریان مراسم کلنگ زنی "شرکت سفید آرد روژ هه لات آگرین" گفت: این پروژه در زمینه تولید صنایع وابسته به آرد شامل انواع نان حجیم، مسطح، ماکارونی، کیک و بیسکویت فعالیت می کند و در صورت بهره برداری، ظرفیت صادرات به کشورهای همسایه از جمله عراق، سوریه، ترکیه و کشورهای حوزه خلیج فارس را در سطح قابل قبولی دارد .

وی با بیان اینکه این طرح در حال حاضر برای 30 نفر اشتغال ایجاد کرده است، گفت: با بهره برداری از آن برای 120 تا 140 نفر اشتغال مستقیم فراهم می شود .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در پایان گفت: کل سرمایه‌گذاری انجام شده و در حال انجام برای این مجتمع که با شعار از زمین تا سفره فعالیت خود را آغاز کرده بالغ بر 35 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/م

طرح های صنعتی در کردستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

 

 

برچسب ها: دهه فجر ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.