استاندار همدان از اجرای مطالعات طرح جامع شهری با رویکرد بازآفرینی در استان همدان خبرداد.

اجرای طرح جامع شهری با رویکرد بازآفرینی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر  نیکبخت استاندار همدان در مراسم صبح امروز  که همزمان با آغاز عملیات اجرایی برنامه ملی بازآفرینی شهری که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس بانک مرکزی و تعدادی از مسوولان ارشد کشوری صورت گرفت اظهار کرد: این طرح یکی دیگر از اقدامات شایسته دولت تدبیر و امید است که  در  آن هم حقوق شهروندی رعایت می شود  و هم  به گونه ای نوید بخش زندگی بهتر و ایمن تر شهروندان را در پی خواهد داشت.

وی بیان کرد: در استان همدان خوشبختانه اقدامات شایسته ای در دولت تدبیر و امید در  ارتباط با بازسازی و نوسازی برای توامند سازی طرح های شهری به مردم  انجام شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه از سال 83 تا 93 تنها 58 میلیارد تومان در بازسازی طرح های شهری هزینه شده، بیان کرد:  تا به امروز خوشبختانه 180 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی در ارتباط با این موضوع هزینه شده است.

نیکبخت یادآورشد:در استان همدان با مطالعات انجام شده، حدود 4 هزار و 315 هکتار زمین برای اجرای طرح  های بازسازی و نوسازی در ارتباط با عملیاتی که امروز اجرای آن را اعلام می شود آماده سازی شده است.

وی بیان کرد: امروز هم حدود 15 هزار متر مربع زمین در 5 نقطه استان آماده اجرای عملیات  طرح باز آفرینی است.

انتهای پیام/د.ا

طرح جامع شهری با رویکرد بازآفرینی در همدان اجرای می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.