معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه احساس امنیت از خود امنیت مهمتر است گفت : رسانه ها در افزایش احساس امنیت در جامعه نقش کلیدی ومهمی دارند.

نقش کلیدی رسانه ها در افزایش احساس امنیتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، كوروش احمديوسف، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت : جامعه امروز تنها از روابط دولت ها و حاکميت ها تأثير نمي پذيرد بلکه افکار عمومی نيز به عنوان يک عامل تأثيرگذار شناخته شده و در برنامه ريزی های هر کشوری منظور می شود.

وی با تاکید بر اینکه آشنایی با فنون مصاحبه و ارتقاء توانمندی تخصصی رسانه ای فرماندهان و مدیران در سطوح راهبردی و عملیاتی ناجا از ضروریات است، اظهار داشت: فرماندهان و مدیران باید دانش رسانه ای خود را همگام با تغییرات نوین و پیچیده اجتماعی به روز کنند.

وی گفت: رسانه‌ها در جوامع امروزی از مهمترين ابزارهای کنترل اجتماعی محسوب شده و با تاثير بر افکار عمومی مي‌توانند به شدت در موضوع ثبات و امنيت اجتماعی دخالت کنند.

احمد يوسفی با اشاره به اينکه رسانه‌ها به عنوان عامل کليدی در تامين و حفظ امنيت اجتماعی نقش بسيار مهمی ايفا می کنند ، افزود : رسانه‌ها هم نقش آموزشی دارند و هم می توانند تاثير معناداری بر تصوير کلی از جرايم در جامعه شکل دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بر بسيج رسانه‌ای در راستای كاهش وقوع جرايم در جامعه تاكيد كرد و گفت: رضايت مندی مردم از اقدامات و عملكرد پليس نشان از همراهی و تلاش اصحاب رسانه در تنوير افكار عمومی دارد.

انتهای پیام/ح

نقش رسانه ها در امنیت جامعه اهمیت دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار