مدیر حج و زیارت استان یزدگفت: تاکنون نزدیک به یک هزار و ۳۰۰ نفر در این استان پيش ثبت نام حج تمتع را انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی اصغر شریفی مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: تاکنون نزدیک به یک هزار و ۳۰۰ نفر در این استان پيش ثبت نام حج تمتع را انجام داده اند.

شریفی افزود : با عنایت به ضرورت فراهم سازی مقدمات تشرف به حج تمتع سال ۱۳۹۷ و تسهیل ارتباطات بعدی، بدین وسیله از دارندگان قبوض ودیعه گذاری ،فیش، حج تمتع تا تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۳۸۵ که علاقمند تشرف به حج در سال ۹۷ هستند، درخواست می نماید با مراجعه به سامانه حج به نشانی https://reserve.haj.ir نسبت به رویت و تکمیل اطلاعات اولیه خود در سامانه مذکور اقدام نمایند.

مدیر حج و زیارت استان یزد همچنین از آغاز پیش ثبت نام عتبات ویژه ایام نوروز ۹۷ خبر و گفت: با عنايت به برنامه ريزی صورت گرفته جهت گروه هاي اعزامي به عتبات عاليات از تاريخ ۲۳ اسفندماه لغايت ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۷ پيش ثبت نام اينترنتی در سايت http:‏/‏/atabat.haj.ir انجام ی شود.

شريفي افزود: پيش ثبت نام در سامانه از ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه آغاز شده و تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و متقاضيان پس از ثبت نام كد رهگيری دريافت خواهند كرد.

وی تصریح کرد: نتایج قرعه کشی ظهر روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه سال جاری بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه و زمان ثبت نام در کاروانها مطلع شوند.

انتهای پیام/ ی

انجام پيش ثبت نام حج تمتع در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.