فرمانده سپاه بقیه الله (عج) از راه‌اندازی بسیج بازار در شیراز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  سرهنگ محمدجعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: ویژه برنامه افتتاحیه بسیج بازار برای نخستین بار اجرا و در پی آن بازار مورد توجه بیشتر قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه همه بازار‌های سنتی شیراز در محدوده سپاه بقیه الله (عج) شیراز است، افزود: با توجه به وضعیت کنونی بازار نیاز است تا همه دلسوزانی که به انقلاب، اسلام و شهدا احساس دین می‌کنند، در این موضوع کمک دهند تا بازار‌ها وضعیت بهتری را به دست آورده و به بازار طراز اسلامی تبدیل شوند.

دوستدار ادامه داد: افتتاح این مرکز بسیج در واقع آغاز اجرای مرحله اول طرح حبیب است که از کار‌های ابتکاری و مهمی است که توسط حوزه بسیج اصناف ناحیه بقیه الله اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات مطرح شده در طرح حبیب، اظهار کرد: یکی از اقدامات این طرح تاسیس پایگاه بسیج در هر بازار است که در روز شنبه ۲۱ بهمن در یکی از امامزاده‌های مستقر در بازار با حضور مسولان و بازاریان و سخنرانی آیت‌الله دستغیب افتتاح شده و تمام بازار سنتی و قدیمی شیراز دارای پایگاه بسیج می‌شوند.

دوستدار بیان کرد: احیاء نماز جماعت و مساجد و امامزاده‌های مستقر در محدوده بازار و جذب، سازماندهی و آموزش بازاریان شریف و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ویژه این عزیزان از جمله برنامه‌های طرح حبیب است.
انتهای پیام/ر

آغاز اجرای مرحله اول طرح حبیب در شیراز

برچسب ها: سپاه ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.