مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری کنگره شعر و مقاله بانوی آفتاب از دیدگاه شیعه و اهل سنت در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حجت الاسلام رضایی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت:کنگره شعر و مقاله بانوی آفتاب که خطاب به حضرت فاطمه (س) است در شانزدهم اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد

وی افزود: آخرین مهلت آثار سی ام بهمن ماه جاری است هم چنین علاقه مندان می توانند مقالات و اشعار خود را به شماره تلگرام 09153622768 نیز ارسال نمایند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت : فاطمه(س) و مسئولیت های زندگی ،فاطمه(س) و رسالت های اجتماعی ،فاطمه زهرا(س)الگوی برترزن مسلمان ،حضرت زهرا(س) در کلام بزگان صحابه، سیمای حضرت زهرا(س) در کلام اهل بیت(ع)، سیمای فاطمه زهرا(س)در منابع روایی اهل سنت ، ابعاد شخصیت حضرت زهرا (س)در آثار علمای بزرگ اهل سنت از جمله موضوعات فراخوان این کنگره است.


حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه این کنگره داره سه بخش شعر قالب های مختلف شعری ، مقاله و بخش ویزه شامل نوحه ها و مرثیه های سروده شده توسط مداحان و شعرای آئینی است افزود  :هدف از برگزاری این کنگره تقویت همگرایی و مودت در ایام فاطمیه بین شیعه و اهل سنت، استفاده از جذب ظرفیت های هنری و ادبی استان نیز است.

در پایان این کنگره به منتخبین برتر شعر، مقاله و بخش ویژه ضمن دعوت برای حضور در کنگره ، هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.