استاندار گلستان گفت:با توجه به پیشنهاد معاون شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور مبنی بر ایجاد شهرک کشاورزی، ما پیشنهاد ایجاد شهرک‌های گردشگری و سلامت را در استان گلستان داریم.

شهرک گردشگری و سلامت در گلستان احداث شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سید مناف هاشمی، عصر امروز، در مراسم متمرکز پروژه‌های دهه فجر در دانشگاه شمس شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در ۴ ماه گذشته با ۸۰ سرمایه‌گذار رایزنی کردیم که ۱۰ سرمایه‌گذار از این موارد در حال شکل‌گیری است و مسئولان دستگاه‌های اداری باید مسیر را برای سرمایه‌گذاران در استان گلستان هموار کنند.

وی افزود: متاسفانه در حوزه توسعه، استان گلستان جزء استان‌های رتبه آخر در کشور است و این امر مربوط به مشکلات و مسائلی است که در دوره طولانی در این استان شکل گرفت.

استاندار گلستان تصریح کرد: شرایط امروز و نگاه دولت متفاوت است و امید داریم با تلاش نمایندگان، اقدامات و پروژه‌هایی مانند آزادراه گرگان ـ. مشهد، راه‌آهن گرگان ـ. مشهد، که به صورت مطالبه و آرزو‌های چند سال مردم است، محقق شود.

وی تاکید کرد: در آینده نزدیک خبر‌های خوبی در پروژه‌های گردشگری خواهیم داشت که تاکنون مشکلات محیط زیست آن برطرف شده و سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این حوزه خواهد شد.

هاشمی یادآور شد: تفاوت انقلاب ما با دیگر انقلاب ها، وجود اقوام مختلف در شکل گیری و استحکام و دوام آن است و هرگاه دشمن درصدد شیطنت و ترفند برآمده، مردم اقوام مختلف با وحدت بیشتر در مقابل دشمن ایستاده اند.

وی گفت: انقلاب ما با سختی بدست آمده و متفاوت با دیگر انقلاب‌ها است و یک انقلاب دینی و مردمی است، به گونه‌ای که در یک تشییع جنازه حدود ۸ میلیون نفر شرکت می‌کنند و باید قدر آن را دانست و با کمک مردم مشکلات را رفع کرد.

استاندار گلستان اظهار کرد: تلاش زیادی برای منطقه آزاد انجام شده و امید داریم به نتیجه برسیم و مردم به موقع از آن بهره‌مند شوند و بخش خصوصی استان گلستان را برای سرمایه‌گذاری بپذیرد.

وی تصریح کرد: بالاترین و مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، امنیت توام با عزت است و ما باید قدر امنیت و عزت خود را بدانیم و نگرانی ابرقدرت‌ها نیز به خاطر اقتدار و صلابت ایران اسلامی است.

هاشمی افزود: باید نگاه استان نسبت به سرمایه گذاری تغییر کند و مشکلات این حوزه رفع شود تا در یک دوره ۳ تا ۴ ساله آینده، ثمرات آن به نفع مردم باشد.

انتهای پیام/پ

شهرک گردشگری و سلامت در گلستان

برچسب ها: هیئت دولت ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.