مسابقه پلی آف لیگ برتر والیبال مردان ایران، بین تیم های سایپا و خاتم اردکان با حضور محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و رئیس فراکسیون ورزش مجلس در خانه والیبال تهران درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مسابقه پلی آف لیگ برتر والیبال مردان ایران، بین تیم های سایپا و خاتم اردکان با حضور محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و رئیس فراکسیون ورزش مجلس در خانه والیبال تهران آغاز شد.

نماینده مردم اردکان پیش از سوت آغاز مسابقه، با دست اندرکاران این مسابقه و کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان دو تیم دیدار کرد و از زحمات آنان قدردانی نمود.

حمدرضا تابش نتایج تیم خاتم اردکان در مرحله گروهی این دوره از مسابقات را ستود و برای آنان در ادامه راه، آرزوی موفقیت کرد.

وی تشویق تماشاگران خونگرم اردکانی را در کسب این پیروزی ها، موثر دانست و از آن ها که با رعایت اخلاق و با تعصب، تیم خود را مورد تشویق و حمایت قرار می دهند، صمیمانه تشکر کرد.

همچنین مسئولان فدراسیون والیبال و لیگ برتر؛ تلاش های نماینده اردکان در حمایت از ورزش شهرستان خصوصا رشته ورزشی والیبال را مورد تمجید قرار دادند و در عین حال تماشاگران اردکانی و کادر فنی و برگزارکنندگان مسابقات در اردکان را نمونه دانستند.

گفتنی است دور رفت مرحله پلی آف مسابقه والیبال دو تیم خاتم اردکان و سایپا از ساعت ۱۵ امروز -چهارشنبه- به میزبانی تیم تهرانی در خانه والیبال درحال برگزاری است.

انتهای پیام/ ی

مسابقه پلی آف لیگ برتر والیبال مردان ایران شرو ع شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار