3 پروژه عمرانی و خدماتی امروز با حضور ۲ معاون وزیر در شهرستان املش افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ یونس محمودی، فرماندار شهرستان املش گفت: ۳ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری معادل ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان امروز همزمان با دهه مبارک فجر با حضور ۲ معاون وزیر در شهرستان املش افتتاح شده است.

وی افزود: یک واحد شرکت صنایع بسته بندی ادویه جات با ۴۱۲ متر مربع زیربنا و ۷۰۰ میلیون تومان و ظرفیت بسته بندی ۳۲۰ تن در سال و فراهم شدن زمینه اشتغال برای ۱۱ نفر در ناحیه صنعتی آسیابسران با حضور سید محمود نوّابی، معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به بهره برداری رسید.

فرماندار املش خاطرنشان کرد: سایت مخابراتی بی تی اس نیز با هدف تقویت ارتباطات تلفن همراه اول با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در کیاکلایه املش با حضور مسئولان محلی شهرستان املش و نماینده مردم املش و رودسر راه اندازی شد.

محمودی تصریح کرد: ساختمان ستاد شبکه و مرکز بهداشت و مرکز خدمات جامع سلامت در ۳ طبقه و ۱۵۰۰ متر مربع زیربنا و ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار که ۳ میلیارد آن از محل طرح تحول سلامت و ۱۰۰ میلیون هم اهدایی خانواده شهید محمود فرمانبر با حضور قاسم جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در شهرستان املش افتتاح شد.

 

انتهای پیام/ع

 

بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی در املش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.