نماینده مردم نطنز در مجلس گفت:همه مسئولان باید برای رفع محرومیت ها و مشکلات کشور و مردم بیش از پیش تلاش کنند تا قدم های استوار و مقتدری را در جهت پایان دادن به محرومیت ها برداریم.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مرتضی صفاری نطنزی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز اظهار داشت: اجازه نمی دهیم که از مسائل و مشکلات کوچک برای کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران سوء استفاده شود.

وی تصریح کرد: در ماه اخیر اعتراضاتی را در کشورمان شاهد بودیم که پیرامون وضعیت معیشتی و مسائل اقتصادی اتفاق افتاد اما عده ای فرصت طلب سعی کردند از موقعیت پیش آمده به نفع خود بهره گیری کنند و مسیر آن را به انحراف بکشانند.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم بصیر و ولایت پذیر ایران با هوش بالای خود جلوی این انحراف ایستادند و راه خود را از آشوبگران و فتنه گران جدا کردند که این بصیرت جای قدردانی دارد.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ما و آثار و برکات آن به قدری بزرگ و فراگیر بوده است که بعد از گذشت چهار دهه باز هم مشاهده کردیم که چگونه مقابل استکبار غرب و کشورهای مرتجع عربی مقاومت کرد و حامی مستضعفان بوده است.

صفاری نطنزی در پایان خواستار شد: همه مسئولان باید برای رفع محرومیت ها و مشکلات کشور و مردم بیش از پیش تلاش کنند تا قدم های استوار و مقتدری را در جهت پایان دادن به محرومیت ها برداریم.

 

انتهای پیام/م 

 

جلسه شورای اداری شهرستان نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.