سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: بازی پنجشنبه مقابل تایلند یک فینال زود هنگام است و بعد از آن ازبکستان را پیش رو داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت و گو با رادیو درباره وضعیت تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا اظهار کرد: در مرحله مقدماتی سعی کردیم، هماهنگی بیشتری میان بازیکنان ایجاد کنیم. در یکی دو بازی اول شرایطمان خوب بود. در بازی سوم مقابل برای جلوگیری از آسیب دیدگی بازیکنان از جدیت بازی کم کردیم. البته نبض بازی در اختیار ما بود و بازیکنان همه تلاش خود را کردند.

او افزود: ما باید همه حریفان را ببریم. فرقی ندارد در چه مرحله به چه تیمی می خوریم. ما به دنبال قهرمانی هستیم. بازی بعدی ما پنجشنبه با تیم تایلند است که یکی از رقبای قدیمی ماست و در شرایطی خوبی به سر می برد. فردا یک جلسه تمرین داریم و بازیکن مصدوم و محرومی نداریم.

ناظم الشریعه درباره تغییرات تکنیکی و تاکتیکی در تیم های فوتسال آسیا و تیم ملی ایران بیان کرد: تیم های آسیایی رشد ملموسی و سریعی داشته اند. تیم چین در مقایسه با ادوار گذشته با برگزاری تورنمنت های مختلف و همچنین استفاده از کادر فنی اروپایی شرایط ببهتری دارد. حتی عراق تیم میانمار را به سختی شکست داد در حالی که ما با اختلاف این تیم را شکست داده بودیم. مالزی و ویتنام نیز شرایط بسیار خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بیان کرد: تیم ما هم بیکار ننشسته است و نسبت به جام ملت های قبلی ۶ تغییر داشتیم. بعد از جام جهانی سعی کردیم که بازیکنان جوان را اضافه کنیم تا یک تیم تلفیقی برای جام جهانی ۲۰۲۰ با چشم اندازی که در نظر داریم، در اختیار داشته باشیم. بازیکنان جوان ما نیاز به میدان دارند و ما هم سعی می کنیم در همه عرصه ها از آن ها استفاده کنیم. مشکل ما این بود که بیشتر براساس تکنیکمان کار می کردیم ولی در این یکی و دو سال سعی کرده ایم به دنبال مسائل تاکتیکی باشیم و به سمت سیستم و راه و روش اروپایی برویم تا تکنیک قوی را در اختیار تاکتیک مناسب قرار دهیم.

ناظم الشریعه در مورد خطرناک ترین حریفان ایران در این دوره از مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی خاطر نشان کرد: تیم هایی با تجربه مانند ژاپن، تایلند و ازبکستان خطرناک هستند و بازی پنجشنبه ما مقابل تایلند یک فینال زود هنگام است. اگر تایلند را ببریم ازبکستان در مسیر ما قرار می گیرد.

 انتهای پیام/

اظهارات ناظم الشریعه درباره تیم ملی فوتسال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار