نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: برنامه توسعه هندبال بانوان را تنظیم کرده ایم و می خوهیم با برنامه ریزی مناسب به نتیجه برسیم.

نوری: برنامه توسعه هندبال بانوان را تنظیم کردیم / در چند سال آینده خبر های خوبی از هندبال بانوان می شنویدمیترا نوری نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو باخبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره  جلسه میان نواب بانوان هیات های هندبال و مسئولان این رشته که با حضور فریبا محمدیان معاون توسعه وبانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد گفت: در 2 ماه گذشته وضعیت موجود هندبال بانوان را بررسی کردیم که برنامه ساختاری 5 ساله را تنظیم کنیم، اگر می خواهیم که به نتیجه ای برسیم باید برنامه داشته باشیم.

او افزود: زمانی که می گویم ما بیش از 5 هزار مربی درجه 3 داریم گویای این است که در کمیت خوب هستیم و باید در بخش کیفیت عمل کنیم یعنی به جای کلاس مربیگری باید کارگاه آموزشی برگزار کنیم تا تناسب منتطقی ایجاد شود همچنین بحث پایگاه های قهرمانی مطرح شد که  امید است با کمک رئیس فدراسیون در سال 97  این پایگاه ها احیا  شود. برنامه های خوبی در این پایگاه ها داریم که از جمله ان می توان به در نظر گرفتن شناسنامه برای بازیکنان در این رشته اشاره کرد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در پایان گفت: اگر می خواهیم در بخش زنان رشد داشته باشیم باید در همه بخش ها تلاش کنیم ، نواب رئیس ها باید حق هندبال بانوان را  در استان های خود پیگیری کنند و بر اساس سیاست های کلان فدراسیون پیش بروند. همچنین قصد داریم از حمایت ها وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک استفاده کنیم تا به امید خدا در 3 -4 سال آینده خبر های خوبی از این رشته شنیده شود. 

انتهای پیام / 

اظهارات میترا نوری نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار