صادرات 4 میلیون دلار انواع شور و ترشیجات از همدان

مدیرکل گمرک استان همدان گفت: 4 میلیون و 657 هزار و 937 دلار انواع شور و ترشیجات از گمرک استان همدان به سایر کشورها صادر شده است.

صادرات 4 میلیون دلار انواع شور و ترشیجات از همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمال خشوعی، مدیر کل گمرک استان همدان  با اشاره به اینکه در ده ماهه امسال  4 میلیون دلار انواع ترشیجات وشوریجات از همدان صادر شده است گفت: توسعه صادرات غیرنفتی یکی از اولویت‌های اصلی در استان همدان است .

وی افزود: در 10 ماهه امسال 2 میلیون و 520 هزار دلار گونی پلاستیکی از استان همدان به کشور عراق صادر شده است.

 وی با بیان اینکه این میزان صادرات 83 هزار و 900 تن وزن داشته است، افزود: گونی پلاستیکی با اختصاص دو درصد از صادرات کل استان به خود در رتبه دهم کالاهای صادراتی استان همدان قرار دارد.

 مدیرکل گمرک استان همدان با اعلام اینکه 2 میلیون و 943 هزار و 995 دلار سال گذشته گونی پلاستیکی از همدان صادر شده بود، خاطرنشان کرد: صادرات گونی پلاستیکی امسال در مقایسه با سال گذشته 14 درصد کاهش داشته است.

 وی با اعلام اینکه در 10 ماهه امسال 2 میلیون و 609 هزار و 755 دلار ظروف تفلون از استان همدان به کشور عراق صادر شده است، تصریح کرد: این میزان کالا 50 هزار وزن داشته است.

 خشوعی بیان کرد: ظروف تفلون صادراتی از استان همدان دو درصد از کل صادرات استان همدان را به خود اختصاص داده که این امر سبب قرار گرفتن این کالا در رتبه نهم کالاهای صادراتی استان همدان قرار گیرد.

وی از افزایش هفت درصدی صادرات ظروف تفلون در 10 ماهه امسال از گمرک استان همدان خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال گذشته 2 میلیون و 434 هزار دلار گونی پلاستیکی از همدان صادر شده بود.

 مدیرکل گمرک استان همدان درباره صادرات انواع شور و ترشیجات از استان همدان نیز گفت: در 10 ماهه امسال 4 میلیون و 657 هزار و 937 دلار انواع شور و ترشیجات از گمرک استان همدان به سایر کشورها صادر شده است.

 وی با اعلام اینکه صادرات شور و ترشیجات استان همدان 279 هزار تن وزن داشته است، اظهار داشت: شور و ترشیجات چهار درصد از صادرات کل استان همدان را به خود اختصاص داده‌ که همین سبب قرار گرفتن این کالا در رتبه هشتم کالاهای صادراتی استان همدان شده است.

 خشوعی با اشاره به اینکه صادرات امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10 درصد رشد داشته است، یادآورشد: سال گذشته 4 میلیون و 220 هزار و 805 دلار انواع شور و ترشیجات از گمرک همدان به سایر کشورها صادر شده است.

 

انتهای پیام/ج


صادرات انواع ترشیجات وشوریجات همدان

برچسب ها: گمرک ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.