رئیس هیئت فوتبال استان مازندران گفت: بازی خونه به خونه و نساجی به نوعی آبروی فوتبال مازندران است و امیدوارم دیدار خوبی را هواداران شاهد باشند.

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری دیدار تیم های دیدار خونه به خونه بابل و نساجی مازندران در روز پنج‌ شنبه بیان کرد: دربی مازندران از دیدگاه ما فوتبالی ها، مسابقه زیبایی است و هر 2 تیم از یک استان هستند.  امیدوارم بازی خوبی شود و آنچه خیر فوتبال مازندران است، رخ دهد. 2 تیم از یک ولایت هستند و در جدول مسابقات هم رتبه های خوبی دارند و همین موضوع سبب می شود تا این مسابقه حساس تر از قبل شود.

او افزود: امیدوارم دیدار خونه به خونه بابل و نساجی، مسابقه خوبی شود و 2 تیم به نوعی فوتبال بازی کنند تا تماشاگران و هواداران راضی باشند و از طرفداران 2 تیم خواهش می کنم تا تنها تیم خود را تشویق کنند، چرا که آبروی فوتبال مازندران در میان هستند و امیدواریم فرهنگ فوتبالی مان در کشور حفظ شود.

بهروان در خصوص ورزشگاه هفتم تیر بابل ادامه داد: این استادیوم نسبت به سال گذشته بهتر شده و مورد ترمیم قرار گرفته است. ورزشگاه ظرفیت زیادی دارد و خوشبختانه تمام آن صندلی است و فکر می کنم " ال مازنو" در شرایط خوبی برگزار می شود. نشست های هماهنگی این مسابقه زیاد برگزار شده و هیأت فوتبال استان و همچنین مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان با هماهنگی سازمان لیگ تدابیر لازم را برای این مسابقه در نظر گرفتند و امیدوارم همه چیز به خوبی رخ دهد.

رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در پایان گفت: امیدوارم هواداران 2 تیم، فقط تیم خودشان را تشویق کنند و درست است که در تقابل های اخیر این 2 تیم حواشی بوجود آمده، اما همه در حال تلاش هستند تا این مسابقه به خوبی برگزار شود و خوشبختانه نشست های فراوانی با مدیران،کانون هواداران و سرپرستان تیم ها برگزار کردیم و امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید.

گفتنی است، دیدار تیم های خونه به خونه بابل و نساجی مازنداران در ال مازنو، فردا ( پنج شنبه ) از ساعت 14 در ورزشگاه هفتم تیر بابل برگزار می شود.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره دربی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار