مشاور وزیر بهداشت از فراهم کردن اکیپ لازم ، امکانات و تجهیزات مورد نیاز جهت سم پاشی ۳۰۰ هزار متر مربع از مناطق زلزله زده برای پیشگیری از شیوع بیماری های واگیر از سوی دانشگاه ایران در این مناطق خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ ناصری پور مشاور وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه ایران و  فربد عبادی آذر معاون بهداشتی این دانشگاه از مناطق زلزله زده استان بازدید کردند.

  این بازدید با هدف نظارت بر وضعیت بهداشت ، اقدامات انجام شده ، بررسی امکانات مورد نیاز در مناطق زلزله زده و همچنین ارزیابی روند فعالیت تیم های بهداشتی و درمانی اعزامی از دانشگاه ایران که به صورت داوطلبانه در این مناطق به ارائه خدمت می پردازند صورت گرفت.

 ناصری پور مشاور وزیر بهداشت در این بازدید از فراهم کردن اکیپ لازم ، امکانات و تجهیزات مورد نیاز جهت سم پاشی ۳۰۰ هزار متر مربع از مناطق زلزله زده برای پیشگیری از شیوع بیماری های واگیر از سوی دانشگاه ایران در این مناطق خبر داد.

مشاور وزیر بهداشت گفت:  به زودی برخی اقلام ضروری و مورد نیاز معاونت بهداشتی استان کرمانشاه در مناطق زلزله زده ، جهت رفاه حال زلزله زدگان و گروه های آسیب پذیر به ویژه زنان و کودکان تهیه و توسط این معاونت در مناطق زلزه زده توزیع خواهد شد.

 

انتهای پیام/ز

توزیع اقلام ضروری در مناطق زلزله زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.