فرماندار ویژه جهرم از راه اندازی بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب در بیمارستان پیمانیه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم با بیان اینکه دستگاه آنژیوگرافی در بیمارستان پیمانیه جهرم نصب شده است، از فراهم شدن امکان جراحی قلب در این بیمارستان خبر داد.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید بخش اتفاقات بیمارستان پیمانه جهرم احداث شده است، افزود: این بخش ۳۰ تخت دارد که با اعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

صحرائیان بخش نوساز اتفاقات بیمارستان پیمانیه جهرم را یکی از استانداردترین بخش‌های اتفاقات فارس دانست و ادامه داد: اتاق عمل، اتاق احیای قلبی ریوی و طب اورژانس از دیگر بخش‌های این اتفاقات است.

وی مرکز جامع شیمی درمانی را نیاز شهرستان جهرم دانست و افزود: عملیات اجرایی احداث مرکز خیرساز شیمی درمانی جهرم به همت خانواده مرحوم شیرزادی با اعتباری نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال در ۳ طبقه با ۲ هزار مترمربع زیربنا پیشرفت ۵۵ درصدی دارد.

صحرائیان با بیان اینکه دستگاه آنژیوگرافی در این بیمارستان پیمانیه جهرم نصب شده است بیان کرد: تجهیزات جراحی قلب با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال آماده شده که بزودی عمل قلب در این بیمارستان انجام می‌شود.

فرماندار ویژه جهرم تصریح کرد: در طرح توسعه بیمارستان پیمانیه جهرم عملیات اجرایی مرکز جامع درمان سرطان و توسعه سالن مراجعین و زائرسرا نیز در حال انجام است.
انتهای پیام/ر

احداث ساختمان بخش اتفاقات بیمارستان پیمانه جهرم

برچسب ها: دهه فجر ، اورزانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار