پس از اعلام هشدار وجود یک بمب در مرکز خریدی در انگلیس، پلیس فورا افراد حاضر در محل را تخلیه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکسپرس، پس از اعلام هشدار وجود یک بمب در مرکز خریدی در شهرستان «نورفک» در انگلیس ماموران پلیس به سرعت افراد حاضر در محل و همچنین پارکینگ های طبقاتی و ایستگاه های اتوبوس اطراف این مرکز خرید را تخلیه کردند.

بر اساس برخی گزارش های تایید نشده، تخلیه افراد از محل با فریاد افسران پلیس در حالی صورت گرفته است که هشدار وجود بمب در این مرکز خرید یک هشدار دروغین بوده است.

با این حال پلیس در بیانیه ای اعلام کرد: «افسران پلیس بررسی های خود در خصوص وجود بمب در این مرکز خرید را آغاز کرده اند. پلیس پس از دریافت تماسی در ساعت 8:21 عصر مبنی بر وجود بمب در کافه ای در اطراف مرکز خرید «گریت یارموث»، ماموران را به این محل اعزام کرد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «ماموران تمامی رستوران ها و کافه های اطراف مرکز خرید را تخلیه و بررسی کردند اما بمبی پیدا نشد. بنابراین احتمال دارد اعلام هشدار وجود بمب دروغ بوده باشد. با این حال تحقیقات همچنان ادامه دارد.»

در پی اعلام این هشدار، حضور پلیس در این محل همچنان ادامه دارد و دسترسی اتوبوس ها و خودروها و افراد به این محل محدود شده است.

انتهای پیام/

تخلیه یک مرکز خرید در انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار