فرماندار کبودراهنگ از افتتاح نخستین باغ‌ وحش استان در محدوده غار علیصدر خبر داد.

افتتاح نخستین باغ ‌وحش همدان در محدوده غارعلی‌صدربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احسان قنبری ،فرماندار کبودراهنگ گفت: نخستین باغ وحش همدان  در حاشیه غارعلیصدر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید .

وی ادامه داد: برای ایجاد نخستین باغ‌ وحش استان  4 میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است که برای 18 نفر اشتغال‌زایی می‌کند.

 وی اظهار داشت: در ششمین روز از دهه مبارک فجر، جشن گازرسانی به همه روستاهای کبودراهنگ نیز برگزار شد و با حضور در روستای اینانلو، طرح گازرسانی به 6 روستا بشکل  همزمان افتتاح شد.

 قنبری با بیان اینکه برای اجرای این طرح 3 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار هزینه شده، اعلام کرد: با این کار همه روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان کبودراهنگ از نعمت گاز برخوردار شده و تنها 4 روستای زیر 20 خانوار باقی‌مانده که شرکت گاز متعهد شد تا سال آینده عملیات گازرسانی به این روستاها را نیز انجام دهد.

 فرماندار کبودراهنگ خاطر نشان کرد: در هفتمین روز از دهه فجر نیز چندین طرح عمرانی، بهداشتی و خدماتی در بخش شیرین سو به بهره‌برداری می‌رسد.

 قنبری از افتتاح 283 طرح با 112 میلیارد تومان اعتبار به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان کبودراهنگ خبر داد و گفت: افتتاح این طرح‌ها، اشتغال‌زایی 275 نفر را به دنبال دارد.

 

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی چند طرح نیز در سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می‌شود اضافه کرد:این طرح‌ها شامل نیروگاه خورشیدی از طرف بخش خصوصی، ساخت 4 خانه عالم، اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) و مجتمع خیر ساز توان‌بخشی معلولان در کبودراهنگ می‌شود.

انتهای پیام/ج

نخستین باغ وحش همدان در غار علی صدر افتتاح شد

 

برچسب ها: فرمانداری ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار