عضو شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت کشور گفت: ائمه جمعه و جماعات برای تحقق اهداف انقلاب تلاش کنند.

ائمه جمعه و جماعات برای تحقق اهداف انقلاب تلاش کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،شیخ خلیل افرا ظهر سه‌شنبه در همایش تخصصی بخش چاه مبارک ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از پیامبر (ص) و دین مبین اسلام انجام گرفت.

وی با بیان اینکه خداوند متعال همه رسولان خود را در راستای عبادت و رستگاری انسان مومن رسالت داده است افزود: عبادت خداوند متعال در بین همه مومنین در راس امورات آنان قرار گرفته شده است.

افرا با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام و مسلمین در طول تاریخ با وجود کارشکنی‌ها، ترور، نفوذ و توطئه‌های مختلف سعی در مانع از انقلاب و تداوم آن بودند اظهار کرد: اراده و ایستادگی مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی در سایه معنویات مقام معظم رهبری هیچ وقت نگذاشت که دشمنان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت کشور افزود: مبارزه حق علیه باطل در همیشه ایام وجود داشته است و هیچ‌گاه نگذاشت که استعمارگران و ظالمان نقشه های شوم خود را عملی کنند.

شیخ خلیل افرا با تاکید بر اینکه جهان هستی در پایان در دستان حزب اله و افرادی خواهد بود که راستای طاعت و عبادت خداوند متعال قدم بر می دارند، اظهار کرد: امروز وظیفه همه علما و ائمه جمعه و جماعات است که در راستای تحقق حکومت ناب اسلامی تلاش و کوشش کنند.

وی با بیان اینکه در دوران پهلوی آزادی معنوی و دینی در کشورمان وجود نداشت گفت: این انقلاب به رهبری امام راحل در بهمن ماه ۵۷ انقلاب به ثمر رسید و آرزوی دینی و معنوی آحاد مختلف مردم تحقق یافت و این مهم رقم خورد.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت کشور گفت: به فرموده مقام معظم رهبری نماز جمعه باید قطب فرهنگی هر شهر باشد و باید ائمه جمعه و جماعات در راستای تحقق این امر تلاش کنند تا انقلاب به اهداف والای خود برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.