فرماندار بردسیر گفت:به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی مراسمی از بانوان برتر شهرستان بردسیر با حضور نجف پور فرماندار تجلیل شد.

اکران فیلم بانوی گل سرخ و تجلیل از بانوان برتر شهرستان بردسیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ نجف پور فرمانداربردسیر گفت: یاد و خاطره مرحوم صنعتی و همسرش شهیندخت صنعتی بانوی کارآفرین به تحول عظیم کارآفرینی در بخش لاله زار اشاره کرد و گفت این بزرگواران با ایثار و از خودگذشتی کشت گل محمدی را بنیان گذاشتند.


وی اظهار داشت :بانوان کارآفرین همچون شهین دخت صنعتی باید به عنوان الگوی موفق و برتر کارافرینی به جوانان معرفی شوند.


وی تصریح کرد:جوانان و بانوان ما با الگوبرداری از کارآفرینانی همچون شهین دخت صنعتی معروف به بانو گل سرخ باید بدنبال کارآفرینی و اشتغال زایی باشند.


وی اظهار داشت:به همت بانوی گل سرخ و همسرش همایون صنعتی و ایجاد تحول بزرگ در زمینه اشتغال زایی در بخش لاله زار می توان گفت این منطقه کمترین نرخ بیکاری را در استان دارا می باشد.


فرماندار ادامه داد: فرآیند کشت گل محمدی و گلاب گیری در ابتدا بصورت سنتی و بعدا با راه اندازی کارخانه گلاب زهرا صورت صنعتی و با ارتقاکیفیت استاندارسازی به عنوان ارگانیک ترین محصول گل تولیدی که به کشورهای اروپایی صادر میشد ادامه یافت.


وی در پایان اظهارداشت: به همت و تلاش بانوی گل سرخ و همسرش در حال حاضر 27کارخانه و کارگاه صنعتی؛نیمه صنعتی و سنتی با 7هزار تن تولید گل و تبدیل آن به گلاب در شهرستان وجود دارد.


گفتنی است: در پایان این مراسم از بانوان برتر و کارآفرین شهرستان تجلیل شد.

 


انتهای پیام/س

برچسب ها: اخبار استانی ، اکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار